Gå til innhold

World Game (trenger info)


_Johan_

Anbefalte innlegg

Mora mi kommer til å bli medlem, hvsi jeg ikke kan grave fram noe god innformajon om denne dritten.

 

Altså, jeg prøver jo all min kløkt å få hu til å innse at det er idiotisk, og bruker de gode gamle triksene.

 

- du selger vennene dine for å verve, og mister de

- det er mindre arbeid å jobbe overtid, enn dette

- pengene går på konto i utlandet, må betale skatt

- ...

 

Men det hjelper lite, hu har ei lite stygg veninne som har prata mye skit inn i hue på hu, og de babler jo bare om de som tjener penger.

 

Jeg trenger artikkler, saklige, info, etc som sier hvorfor wg er dritt, og om kanskje folk som har tapt penger etc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

World Games Inc. er nå på vei nedover.. Det er lenge siden perioden var STOR for dette spillet.

 

Det er bare tull å værve seg inn som medlem nå!!!

 

Si til henne at hun bør heller se seg rundt etter andre firmaer som nå nylig har startet, om hun absolutt må drive med mlm.

Det er kun da hun har god sjangse for å tjene seg noen penger.

 

De 10.000 første som vart medlem i WGI vart millionærer.

 

Jeg har nå ca. 2 000,- på konto. Betalte 1 600,- for å bli medlem.

 

Avslutter kontoen min i denne uken så jeg går vel ca. i null.

Lenke til kommentar

all økonomisk teori tilsier at dette er tullball. Noen kan tjene masse penger, men de aller aller fleste taper. selskapene prøver seg på nye måter å organisere pengeflommen på, slik at det ser ut som om alle tjener penger, men det er fremdeles det samme dødfødte prosjektet.

Lenke til kommentar

Sakset fra Trønderavisa:

 

Rik på World Games

 

STEINKJER: – Jeg har vært heldig, vedgår Per Terje Lænn, som kommer som en rakett inn på inntektstoppen i Steinkjer. Pengene har han vunnet på internettspill.

 

WorldGames har vært et omdiskutert internettspill, men for den jordnære 44-åringen fra Rishalla har konseptet bare betydd lykke. Den skattbare inntekten økte fra 367.000 kroner i 2001 til over 2,5 millioner kroner i fjor.

WorldGames-konseptet består av en rekke ulike spill. Lænn har blant annet satset penger på en virtuell aksjebørs. Det betyr at deltakerne bruker ekte penger på å kjøpe og selge aksjer på en spillerbørs.

– Dette betyr at man kan vinne én eller flere gevinster. For min del er det som framgår på skattelista et resultat av en rekke gevinster som er kommet inn over tid, sier Per Terje Lænn.

 

Beholder roen

 

Familiefaren har imidlertid et avslappet forhold til spillsuksessen.

– Jeg er klar over at lykken ikke kan vare evig. Derfor bruker jeg bare en halvtime eller to i uka på dette internettspillet. Det er andre ting som betyr mer her i verden, sier Lænn.

Lenke til kommentar

Worldgames Inc - Veiledning og tips for medlemmer:

 

Det er viktig å skille mellom to typer mennesker: De som har en sunn skepsis og de som er negative.

 

Sunn skepsis er bra. Disse menneskene viser interesse for det du driver med. De ytrer sin usikkerhet i håp om at det finnes et holdbart svar.

 

Men enkelte har lengre trening i å tenke mer negativt enn positivt. På denne listen finner vi både venner, familie, naboer og kollegaer. De er generelt negative hver gang du kommer med noe nytt. Ikke alltid for å skade deg, men heller ikke for å hjelpe deg. Et typisk eksempel er naboen som ble sur da han vant i tipping, fordi gevinsten var større forrige uke. Eller din onkel som forteller en historie om en kamerat i Danmark som tapte flere tusen på noe lignende som det du driver med.

 

Unngå kraftige og utmattende ordvekslinger med disse personene, for det kommer ingenting godt ut av det. Spør dem heller om hvor mye de har lest og studert nettverksbransjen. Og husk at når du har krasjet bilen, spør du en bilmekaniker om råd, ikke din mor. Følg den samme regelen her: Ring sponsoren din.

 

For å lykkes med å bygge en organisasjon må vi ta i bruk den magiske vekstfaktoren momentum. Det inntreffer når alt skjer usannsynlig fort. Telefonen ringer og medlemmene maser på at du skal holde presentasjoner for dem. Hovedproblemene i en momentumfase er å finne nok tid til å følge opp og holde trykket oppe.

 

Lag-ånden er limet som holder nettverket sammen. Vår egen suksess kommer fra samarbeidet med våre gode venner og kollegaer. Vi skryter gjensidig av hverandre og stiller opp når det er vanskelig. Lagånd er en fantastisk nøkkel til suksess for alle som har den. Ved å hjelpe vennene dine til å bli rike, så hjelper du også deg selv!

 

Evaluer ukentlig hvordan det går. Jag hverandre, hjelp hverandre og jobb sammen. Dette er den lagånden som du må utvikle. I nettverksmarkedsføring fungerer ikke egotrippen. Her blir du nødt til å tenke på fellesskapet.

 

 

Bygg lag-ånd:

 

Frem konstant vår visjon

Vær et godt eksempel

Før folk sammen på møter

Overbevis om viktigheten av samarbeid

Tren folkene dine konstant.

Minn alltid på at de er en del av et eliteteam

Utvikle høye standarder

Frem åpen og ærlig kommunikasjon

 

Hva er prisen på en sjel?

Lenke til kommentar

Hmm, har to-tre kamerater som er med på dette, de er på møter og greier, og de ville selvfølgelig ha meg med... I tur og rekke - uavhengig av hverandre - ringte alle tre og ville fortelle meg om hvor fint det var å være med, og spurte om ikke jeg hadde lyst til å komme på et møte... Jeg takket pent nei, men de tok jo f*en ikke et nei for et nei og masa mer, da sa jeg at jeg synes det hørtes ut som pyramidespill og da gav de seg, vet om mange andre folk de har fått med... Ser jo på lotteritilsynet sine sider etter link lenger oppe her at dette (vervinga) er ulovlig, og gleder meg til å fortelle dem det...

 

Jeg mener, geez, jeg hadde heller sagt ja takk til å bli med i Jehovas Vitner enn denne skiten her, JV er i alle fall forholdsvis gratis - og sikkert enklere å komme seg ut av... :grumpy:

 

edit: Så ikke den posten over meg; dette ER jo f*en meg skummelt... er det der saksa fra sidene dems? Skulle tru detta VAR noe religiøse greier, jo... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...