Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant, hva syns du om det


Yoshii

Trekant  

346 stemmer

  1. 1. Kunne du ha hatt trekant med kjæresten din og en anna?

    • Ja.
      46
    • Nei.
      72
    • Vil det men, men min partner vil ikke.
      6
    • Bare hvis den tredje er det motsatte kjønn.
      215
    • Bare hvis den tredje er det samme kjønn.
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trekant, oppskrytt eller ikke,?

 

Tenkte og høre hva dere her på forumet mener om trekant, har dere hadd det, og hvordan gikk det?, tenkte at vi kunne dele tanker og erfaringer her, som det står i avstemninga, så er det mest om du kunne ha hatt trekant når du har partner, ikke når du er singel, trekant er jo det de fleste har som fantasi, ifølge Erotikknett, så da va det rart at det ikke fantes tråd om det her, kan jo begynne med at jeg og min partner har hadd både med en extra jente og en extra gutt, det har gådd så bra at vi har tenkt og gjøre det flere ganger. :)

Jeg fikk en bursdagstrekant i år, og jeg må si at det er oppskrytt, morsomt, ja, pirrende, absolutt, men med 2 jenter der ble det til at man måtte bruke dobbelt om ikke mer, energi, for å tilfredstille begge, så jeg kan klare meg uten. Men jeg håper på 3 jenter til neste år, kanskje det blir bedre ;)

 

-frank

Lenke til kommentar

Nei sånn der kjapp trekant ting er ikke noe artig/bra, det skal være godt med tid, ikke stress å sånt, hjelper jo hvis dama er bifil, det er heldigvis dama mi, så vi fantaserer jo om jenter ilag, å hun er like gærn etter dem å.

Lenke til kommentar

Jeg fantaserer ofte om trekanter; Meg med 2 damer, meg med et par, meg og kjæresten med en annet, meg med to menn.

 

Men kunne aldri tenkt meg å prøve det ut i praksis med kjæresten.

Jeg kunne kanskje prøvd det som singel med to "ukjente", men har hatt muligheten flere ganger før, og alltid pyset ut...

Eneste måten jeg ser at jeg kan gjennomføre trekant, er med to knullevenner. Da handler alt kun om sex fra før av, og alle tre har iallefall en som vet hva man liker og ikke.

Lenke til kommentar

I min fantasi er det min penis som har hovedrollen, og min penis liker ikke andre peniser. Dessuten er det min dame som må deles på i en eventuell trekant, og jeg vil ikke dele på min dame.

 

"Du er så eiersyk og blablafemicrap". Nei, det er jeg ikke. Jeg vil bare ha dama mi for mæ sjel. Im romatic that way.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dama hadde hatt veldig lyst så hadde jeg ikke akkurat sagt nei, men det ville i så fall bare vært for å se jenta mi kose med en annen jente, ikke fordi jeg går rundt og lengter etter sex med andre jenter. Jeg er nokså monoseksuell når jeg først er i et forhold, jeg har en nydelig jente å tilbringe dagene med, og er fornøyd med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

To gutter i en trekant er selve definisjonen på homse.

 

Whaaat? :nei: forklar.

 

Drhawkins, heldige faen, har ikke blitt noe på meg å dama på en stund nå :(

 

Tenk litt selv, så blir det åpenbart.

 

Fortjener ikke svar engang du.

 

Men du velger fremdeles å svare.

 

Liten boble du lever i, tipper du er 18-19 år.

Lenke til kommentar

To gutter i en trekant er selve definisjonen på homse.

 

Whaaat? :nei: forklar.

 

Drhawkins, heldige faen, har ikke blitt noe på meg å dama på en stund nå :(

 

Tenk litt selv, så blir det åpenbart.

 

Fortjener ikke svar engang du.

 

Men du velger fremdeles å svare.

 

Liten boble du lever i, tipper du er 18-19 år.

 

Om du skal bruke alder som et argument har du allerede tapt.

Lenke til kommentar

Dama mi driv til og med og skriver med en mann ifra utlandet, som sender bilder av hannes penis, haha, det er helt greit for meg, da jeg jeg skriver med andre jenter med hennes navn, altså, fikser trekant kandidater, ja jeg er spesiell iknow, men jeg elsker det :cool: men neste "offer" er vel litt ung, men villig, så works for me.

Haha. Gjør akkurat det samme selv. Jeg synes det er dritkult, men skjønner godt at andre synes det er rart.

 

Postet av anonym: d7889a8d07697c4098b373248b5396f7

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...