Gå til innhold

Iverha2's treningslogg - med bilder! (oppdatert!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ikkje noke veldig høgt nivå, men a-laget er i 3.div :)

Dårlig med logging i det siste, men det er fordi eg ikkje har trent noke særlig med styrke. Mykje fotballtreninger, og dessverre og fått en vond smell i ankelen som ikkje ser ut til å bli betre. Har derfor også kvilt en del dager, men blir vondt igjen etter kver fotballtrening...

 

Satser på å komme i gang med styrketrening igjen snart, med en eller to dager i veka, og tre når sesongen er slutt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Då er det vel på tide å logge litt igjen snart. Kan iallfall prøve å få oppsummert veka innimellom.

 

Har fotball man/ons/fre + kamp i helga, faktisk ofte 2 kamper siden det er både b-lag og a-lag eg speler på. Styrke er tirsdag og torsdag. Er litt mykje trening, men sesongen er omtrent slutt til haustferien, og då skal eg på ferie og satser på å køyre tungt til dess og ta en deload når eg reise til syden :)

 

Styrketreningane legger eg opp som eg føler for, som regel blir det fokus på 2 baseøvelser kvar trening, i tillegg til chins og mageøvelser (l-sit) om eg rekker det. Pleier å ha konkurranse i l-sit no, ganske jævlig tungt!

 

Skulderpressen er begynt å komme seg, med toppsett på 40kgx2 forrige trening.

 

Satser no på å køyre pyramidesett, og så ta dropsett om eg orker. Må eg ta dropsett om eg pyramider treninga mi?

 

I dag var treninga slik:

Oppvarming

Markløft: 60kg x10, 70kg x8, 80kg x6, 90kg x4, 100kg x2, 110kg x1.

Benkpress: 30kg x10, 35kg x8, 40kg x6, 45kg x4, 50x2, 55kg x2 +dropsett 40kg.

 

Kommentar: Markløft var tung, for var sliten i ryggen frå før. Men greide 110kg sånn greit nok. Benkpress gjekk greit :)

 

Kommentarer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...