Gå til innhold

Vurderer å kjøpe HTC Wildfire - noen innspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg var veldig nær å kjøpe wildfire selv. men droppa telefonen pga den elendige oppløsninga.

 

 

Syns oppløsningen ser bra ut jeg ( nå har jeg riktignok hatt ericsson 702 som forige mobil og wildfire slår jo denne langt ned i jorda).

 

Snakket med expert i går ang. SAR verdi på Wildfire.

De sa at HTC ikke kunne gå ut med dette før etter at tlf hadde kommet ut i butikkene.

 

Poenget er at den allerede er ute i butikkene. Er verdiene så høye at de er redde for å gi dem ut?

Lenke til kommentar

om du ikke har tenkt å surfe med telefonen er vell ikke oppløsninga no problem egentlig. SAR er strålingsverdi?

det er en ting jeg aldrig har brydd meg no serlig om. jeg har en mobilvarslings sak på scootern min. den blinker nesten overalt i tønsberg ivertfall spessielt ved tønsberg-tunellen. uten at telefonen min ringer =)

Lenke til kommentar

om du ikke har tenkt å surfe med telefonen er vell ikke oppløsninga no problem egentlig. SAR er strålingsverdi?

det er en ting jeg aldrig har brydd meg no serlig om. jeg har en mobilvarslings sak på scootern min. den blinker nesten overalt i tønsberg ivertfall spessielt ved tønsberg-tunellen. uten at telefonen min ringer =)

 

 

SAR er strålingsverdi ja :new_woot:

Lenke til kommentar

 

Syns oppløsningen ser bra ut jeg ( nå har jeg riktignok hatt ericsson 702 som forige mobil og wildfire slår jo denne langt ned i jorda).

 

 

C702 har faktisk samme oppløsning som Wildfire bare på en langt mindre skjerm. Så du vil med andre ord oppleve et langt mindre skarpt bilde på Wildfire enn det du har gjort tidligere.

Lenke til kommentar

Først må mobilen komme til landet.. Noe som ikke kommer til å skje før midt i juli. Har lyst på den selv, men jeg ser også på HTC HD Mini og HTC Hero.

 

Er ikke Hero og Wildfire så og si like? Bortsett fra skjermen? For meg er kandidatene HTC Wildfire, Sony Ericsson Xperia x8 (kommer snart) eller Samsung I5700 Galaxy Spica (den nyeste med 800mhz prosessor). Et vanskelig valg. Har veldig lyst på Wildfire, men er så utrolig kjipt med den dårlige skjermen og den halvkjipe 500mhz prosessoren .. =/ Hva syns dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...