Gå til innhold

Patience forlater forumet


Anbefalte innlegg

Da er tiden kommet for meg å gi opp og forlate forumet.

 

Jeg har siden 27. februar (les innlegg på tilbakemeldinger) proklamert at jeg har problemer med passordet. Jeg kan kun logge inn med autogenererte passord via "glemt passord" funksjonen. Og jeg får ikke logget inn hvis jeg forsøker å endre dette.

 

Jeg har sendt PM til den ene administratoren etter den andre. Jeg har postet her på forumet for å få hjelp.

 

Selv om jeg har vært moderator her inne i årevis, og har gjort mange dugnader for diskusjon.no, så er det ikke hjelp å få. Passordproblemet blir ikke tatt hånd om av noen. Og langt mindre får jeg noen tilbakemelding på at saken jobbes med.

 

Nå gir jeg opp dette forumet. Og dette blir min siste tråd på dette forumet. Nå får det være nok...

 

 

Slik behandler man ikke brukere. Det er noe som heter for oppfølging. Og er det ikke noen som følger opp lenger, så kommer forumet til å gå ad undas..

 

 

Årene her inne har vært hyggelige. Men tid og forum endrer seg med tiden. Og nå er det nok for min del :-)

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist du forlater oss. Vi har uten tvil slitt alt for mye med oppfølging det siste halvåret, det er rett og slett ikke godt nok. Vi har blitt avhengig av frivillig arbeid på den siden også, noe det normalt ikke skal være og da blir det ikke optimalt når man i tillegg har særdeles tidkrevende hendelser som forumoppgradering og større forumprosjekt med ny forside/nybegynnerskin i tillegg.

 

Det fine er at vi nå får på plass mer resurser igjen til dette, det kommer på plass i løpet av noen få dager. Undertegnede vil også være tilgjengelig hver dag fremover, i motsetning til tidligere måneder. Problemet ditt virker litt utenfor vår rekkevidde, drift må finne ut av det, men uansett noe som må løses. For slikt kan vi ikke ha det.

Lenke til kommentar

Vi har uten tvil slitt alt for mye med oppfølging det siste halvåret, det er rett og slett ikke godt nok.

Godt du sier det selv Vidar, du har helt rett; Dette er rett og slett ikke godt nok.

 

På grensen til skandaløst.

 

Ang. lovnader om bedre tilstedeværelse minnes jeg å ha hørt det samme tidligere. Lite har skjedd.

 

Trist du gir deg Pat.

Lenke til kommentar

Selvsagt! Hadde samme problemet som deg i flere måneder, før noen tok tak i det. Sendte også en rekke e-post og henvendelser til drift, ikke et pip tilbake, måtte mase på en rekke administratorer før Vidar endelig ordnet det. Så vet veldig godt hva du snakker om. Dette er selvsagt baksiden av medaljen hva angår størrelse på forumet. Altså det vokser og det er ofte vanskelig å følge opp alle brukere på en god måte. Men som Vidar uttaler det er vitterlig vært dårlig stelt det siste halvåret. Dette uavhengig av størrelse og progresjon. Som tidligere moderatorer burde man da vitterlig også få den hjelp man trenger.

 

Arrogant er ordet.

Lenke til kommentar

Jeg skulle ikke mene at jeg burde få hjelp før noen andre, er ikke det jeg mener. Men trodde vel i det minste at man ville PRØVE å hjelpe meg med problemet. Spesielt når de annonserte etter folk som opplevde problemer. Men når det bare er Hollandske Spøkelsesskip - så er det ikke noe til hjelp å stikke hodet frem..

 

Jeg har fremdeles ikke fått noe "hei" fra teknisk etc. Og nå driter jeg i det..

Lenke til kommentar

Robert: Fungerer åpenbart ikke slik. Men nå har det gått 6 dager etter at jeg atter en gang har påpekt problemet. Har ikke fått en eneste notis per mail eller noe om at det vil bli sett nærmere på. Slik var det ikke før, og det er ikke fritt for at jeg nesten frykter litt for forumets fremtid hvis dette har blitt tendensene...

Lenke til kommentar

Jeg vet det, men det fungerer ikke. Legg også merke Vidar sitt "løfte" lenger opp i tråden. Han sier, sitat: "Det fine er at vi nå får på plass mer resurser igjen til dette, det kommer på plass i løpet av noen få dager.", sitat slutt. Du har ikke hørt noe, så hvor er de lovte ressurser? Dette har vi fått høre gang på gang, bare tull.

 

En annen prekær situasjon ang. ressurser er tilbakemeldingsentralen (trackeren), der er det så utrolig mye som burde ha vært gjort for lenge siden, og så utrolig mye som venter at jeg skjønner ikke hvordan den er mulig å overse dette så totalt.

 

Det ropes etter ressurser, bruker påpeker feil og mangler, men man får kun en kald skulder.

 

Personlig har min aktivitet aldri vært lavere på forumet. Det har sine årsaker.

Lenke til kommentar

Jeg vet det, men det fungerer ikke. Legg også merke Vidar sitt "løfte" lenger opp i tråden. Han sier, sitat: "Det fine er at vi nå får på plass mer resurser igjen til dette, det kommer på plass i løpet av noen få dager.", sitat slutt. Du har ikke hørt noe, så hvor er de lovte ressurser? Dette har vi fått høre gang på gang, bare tull.

 

 

 

Det er ikke tull, nyansettelsen skjer i disse dager. Dessverre ikke innenfor drift som har nok å gjøre, men det hjelper godt på angående det administrative. Selv om vi gjerne skulle hatt enda mer. Men det er utenfor vår kontroll, imens bruker vi vår private tid som resurs for å prøve å bøte på noe av det, slik vi alltid har gjort.

 

Jeg purrer igjen på drift for å finne ut av dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...