GreenRay Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Chieftec Mesh "v2" Har du tips, ris eller ros... eller hva enn du vill si, si det her! Husk dere som kommenteret er veldig god motivasjon Endret 21. juni 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Veldig interesangt prosjekt er ikke så ulikt mitt Aegis kabinett. Men bare så du vet det, den døra som skal på bak HK plata kommer til og bule ut når du drar ledningene bak den. For Chieftec sine kabinetter har så utrolig liten plass mellom døra og HK plata. Men stå på videre ! jeg skal værtfall følge med Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Veldig interesangt prosjekt er ikke så ulikt mitt Aegis kabinett. Men bare så du vet det, den døra som skal på bak HK plata kommer til og bule ut når du drar ledningene bak den. For Chieftec sine kabinetter har så utrolig liten plass mellom døra og HK plata. Men stå på videre ! jeg skal værtfall følge med Å jeg som hadde et håp om att den ikke skulle bule selv om det så litt veldig trangt ut. Har hatt et Chieftec Dragon kabinett før en gang, men da trakk jeg bare viftekabler og sata bak... men nå hadde jeg planer om å trekke alle kablene bak, men men, får vel prøve lell Takk for kommentaren Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Ser bra ut Men hvorfor kappet du ut vifte-grillen bake? skal du ha sponsorer? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ser bra ut Men hvorfor kappet du ut vifte-grillen bake? skal du ha sponsorer? Takk Jeg kappet den fordi den vifta jeg skal bruker er en slags "turbinvifte" altså det stikker ut en klomp foran, slik at grillen står i veien Jeg hadde egentlig ikke tenkt på sponsor til dette prosjektet... helt til igår, da fannt jeg ut att jeg må skaffe meg ei ny CPUvifte, så jeg skal snakke med noen lokale datakjeder i morgen om de kunne sponse meg med cpu vifte og eventuelt noen vifter ti kassa Lenke til kommentar
azma Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ser jaggu bra ut detta Hadde slike kabinettet på skolen da jeg gikk IKT, hadde veldig lyst til og knabbe med meg ett hjem og modde Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Kom delene? Lyst å sjå litt flere bilde av kabinettet Endret 26. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Kom delene? Lyst å sjå litt flere bilde av kabinettet Delene kom på Fredag... altså den dagen jeg dro bort, men jeg kom hjem idag å har nå satt sammen PCn den er nydelig... gled dere til neste bildeupdate som kommer senere idag! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Ser veldig bra ut! Likte svært godt fronten! Endret 27. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Takk Liker fronten veldig godt selv, men det mangler liksom noe på resten av kabinettet men vet ikke helt hva, noen som har tips? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Noen som vet om et program til tegning av 3D figurer? jeg har brukt en del Google SketchUp, men har litt lyst til å lære meg et ennet et Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Sattser på å prøve Maya jeg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Cinema 4D er nok kanskje litt enklere å lære, men gjør som du vil! Endret 29. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Cinema 4D er nok kanskje litt enklere å lære, men gjør som du vil! hmm... dette ble vanskelig... prøver begge jeg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Gratulerer med sponsor! Endret 29. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Gratulere med sponsor Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer med sponsor! Gratulere med sponsor Takk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ble ikke så verst dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå