Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe særlig billigere i Italia, kanskje du sparer noen kroner, men heller sats på mat :yes: Noen flere ting du burde skaffe i Italia :

 

* Klær

* Parfyme

* Tøy de ikke har i Norge (masse :o )

* Mat

* Drikke

 

Ikke forvent superbillig priser, er ikke så mye forskjell fra Norge. Håper du får bruk for mine tips :)

Lenke til kommentar

I følge en fyr jeg kjenner i Østerrike kan du forvente opptil 2/3 av norske priser på f.eks digitalkameraer, prisene skal i følge ham være ganske like i området, dvs også i Italia. Skal du kjøpe datadeler, må du finne ut hva du er int i og ta med deg en prisliste fra Norge, som en sa; prisene på datadeler i Norge er ganske presset, men på enkelte ting kan de være prisforskjeller. Jeg tipper at dersom du har tenkt å kjøpe et heftig skjermkort, kan du spare litt. Du må hvertfall huske at du har rett til å få trukket av MVA på det du kjøper i Italia, du skal sef etter rett betale MVA i Norge etterpå, men det avhenger sef hvor modig du er. Går/kjører dere på grønt(ingenting å fortolle, betale mva for) kan du i verste fall risikere å miste hva nå enn du kjøper, er det f.eks et digitalkamera er det sef vanskelig for tollerne å bevise dersom det ikke ligger oppi esken eller noe slikt og du har tatt endel bilder med det. Når det er sagt er kapasiteten til tollerne begrenset i Norge, se f.eks svenskehandelen, hadde tollerne hatt nok kapasitet til å ta alle hadde ikke gamlehjemmene langs grenset trengt å bruke penger på mat...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...