Gå til innhold

3 skuespillere du misliker


martia

Anbefalte innlegg

@KjemikerJon: Mente det ikke slik. Mente måten han spiller på, er vel meningen at han skal være på akkurat "den måten." Prøvde bare å sammenligne med enda en "misforstått" skuespiller. Sier ikke at de har få tilhengere, ettersom de har store fanbaser begge to, men det er fortsatt mange som mener de er dårlige skuespillere.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+alsdf

Der hadde han en rolle som var viktig!

Vel, han spilte Rocky Balboa i en film som heter Rocky og omhandler Rocky Balboa.

 

Men ja, blir som å kalle Michael C. Hall en dårlig skuespiller fordi han ikke har følelser i Dexter, men egentlig er skuespillet hans en stor prestasjon. Nå har ikke jeg sett Rocky da (I know), men så vidt jeg har hørt, merker jeg det slik.

 

Mente at rollen var viktig i den forstand at han måtte kunne spille bra, ikke at den var viktig for plotet i filmen.

 

Skal være sagt at Michael C. Hall's karakter i Dexter spiller på følelser, dog kanskje kunstige i første sesongen.

Lenke til kommentar

Nicolas Cage - Har fremdeles ikke sett en eneste film med han for han smiler eller "lever" seg inn i rollen. Samme jern-masken hele faen tiden.

 

Robert Pattison - Alle damer digger han, men han har faen ikke gjort noe annet enn å spille i 3 filmer. Hadde ikke han vært med hadde ikke den serien vært halvparten så populær.

 

Dwayne Johnson - Å herregud, muskler muskler og muskler og ca ingenting spilletalent.

Lenke til kommentar

Nicolas Cage - Har fremdeles ikke sett en eneste film med han for han smiler eller "lever" seg inn i rollen. Samme jern-masken hele faen tiden.

 

Robert Pattison - Alle damer digger han, men han har faen ikke gjort noe annet enn å spille i 3 filmer. Hadde ikke han vært med hadde ikke den serien vært halvparten så populær.

 

Dwayne Johnson - Å herregud, muskler muskler og muskler og ca ingenting spilletalent.

 

 

Er ikke noen Robert Pattinson fan, men han HAR faktisk spilt i flere enn 3 filmer. Også vil jeg påpeke at du motsier deg selv. Du disser ham, men så sier du at filmene ikke ville vært like populære UTEN ham. Hva mener du ??

 

Men Nic Cage er jeg enig i! Show some emotions!!

Endret av Kosepute
Lenke til kommentar

Er ikke noen Robert Pattinson fan, men han HAR faktisk spilt i flere enn 3 filmer. Også vil jeg påpeke at du motsier deg selv. Du disser ham, men så sier du at filmene ikke ville vært like populære UTEN ham. Hva mener du ??

 

Men Nic Cage er jeg enig i! Show some emotions!!

 

Motsier meg selv? Harru røyka sokka dine eller? "Pååååpeeeeeke at du motsier deg selv" -.-

 

Jeg sier at han bare er en typisk "kjekkas" som alle damer liker og uten akkurat han (for han har vist seg å være spesielt kjekk) hadde ikke twilight-filmene vært så populære som de er. Jeg sier ikke at JEG liker han, jeg sier at andre liker han.

 

Og så vil jeg gjerne pååååpeke at jeg beklager så meget at jeg tok feil angående filmene. Siktet primært sett til Twilight-filmene, men han har vel noen andre når jeg tenker meg om. Men det jeg skal frem til: null talent, lever kun på utseende sitt.

 

68d06_robert-pattinson.jpg

 

Blir helt gal i hodet. Hva FAEN er det som gjør han der så spesielt kjekk?

Ikke for å gå helt off-topic og dette trenger ikke å diskuteres, men dette er en ordentlig kjekkas!!!

mark1.jpg

Endret av Hestekølle
Lenke til kommentar

Michael C Hall har fått Emmy og en haug med rosebuketter og lovord for tolkningen sin i og av Dexter.

I Six Feet Under synger han :)

 

Mine tre frustrasjonskilder:

Morgan Freeman: Det skal sies at mannen lider tungt under typecastingforbannelsen, men fyttegrisen så irriterende den karakteren blir i lengden.

Ben Stiller: Jeg ble oppriktig sur da dette mennesket i gåseøyne dukket opp i Curb Your Enthusiasm. Det samme kan i grunn skrives om David Schwimmer.

Endret av teppulf
Lenke til kommentar

Morgan Freeman: Det skal sies at mannen lider tungt under typecastingforbannelsen, men fyttegrisen så irriterende den karakteren blir i lengden.

Jeg har ingenting imot ham, men skjønner likevel hva du mener. Noe av samme forholdet har jeg til Sean Penn. Mens noen skryter ham opp i skyene, får jeg bare grøsninger. Når det gjelder Van Damme, Schwarzenegger og Stallone er ikke problemet så stort, for disse er jo selverklært tragiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...