Grinii Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Hei folkens. Jeg holder på å kjøpe meg bil, vet ikke helt hvilken enda, men ser extra på BMW. Har ikke så god råd, så ser på de litt eldre, men ser ofte at setene er så fryktelig stygge. Så: er det noen som vet om noen bra sider der de selger nye bilseter? gjerne til alle merker, men spessielt BMW. men er det sånn at det er bare noen seter som passer til de forskjellige bilene, eller passer de fleste seter til de fleste biler, siden hadde vært kult med noe som ikke var orginale kjedelige gamle BMW seter. på forhånd takk for hjelpen
Opelduude Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 De har bøttestoler på torshov til 1000 kr pr stk
epifant Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Gasolin, Kollevold, Gundersen Motorsport og Pedersens Racing for eksempel. Det finnes også en hel drøss utenlandske sider. Ville sett på amerikansk og tysk Ebay også. Der finner du nok både strøkne originalstoler og alternativer, som f.eks. M3 og M3 CSL-seter.
DaddyYankee Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Før du kjøper vil jeg bare si at du bare passe på kvaliteten, og hvor behagelig den er, slik at du ikke får vondt i ryggen senere. Ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå