Gå til innhold

Få skjermen over på tven


Anbefalte innlegg

Får uvidet pc-skjermen til tven, men etter at jeg har satt et vindu på full-screen på tven, og tar musa over til pcen igjen, så går tven over til vanlig-screen igjen! Altså ingen full-screen lenger!

 

Noen som veit hvordan jeg får tv-skjermen til å forbli i full-screen, mens jeg kan være på internett på pcen?

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Får uvidet pc-skjermen til tven, men etter at jeg har satt et vindu på full-screen på tven, og tar musa over til pcen igjen, så går tven over til vanlig-screen igjen! Altså ingen full-screen lenger!

 

Noen som veit hvordan jeg får tv-skjermen til å forbli i full-screen, mens jeg kan være på internett på pcen?

 

Hvilket program prøver du å kjøre i full-screen?

 

Om det er video fungerer sånn ca alle media program, men om det er snakk om f.eks megavideo da ligger du heller dårlig ann.

 

Eneste måte jeg vet om da er virtualisering. Altså, virtualisere et annent operativsystem på andre skjermen.

 

Nå skal det sies at jeg ikke har gjort store tiltak for å finne en løsning på dette.

 

Poenget er ihvertfall. Det er opp til programet du vil ha i full-screen på andre skjermen om det forblir full-screen eller ikke når du trykker med musen på første skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...