Gå til innhold

Moddet handsfreesett - lyden ble borte - min feil?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte for en drøy mnd siden en ny htc Desire. Som vanlig er lyden i det medfølgende headsettet crap, men jeg likte å ha mediaknappene og muligheten til handsfree. Dermed klippet jeg av øreproppene og loddet på et Kossheadsett i stedet. Det funket kjempebra! :new_woot: ....i et par uker :no:

Lyden er der ennå, men knappene og handsfreefunksjonene funker ikke lenger. Har prøvd med et annet standard handsfreesett og det virket.

 

Så er det modden min som ikke funker?

Eller kan et slikt sett bli ødelagt hvis man prøver å bruke det i iPoder, laptoper etc som kanskje ikke er laget for TRRS plugger?

Eller er det mest sannsynlig at det ble ødelagt når jeg uheldigvis spyttet på knappene mens jeg pusset tenna?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja - du har jo noen gode forslag selv på hva som kan ha gått galt, og det er ikke lett å finne ut hvilket av alternativene som stemmer uten å obdusere headsettkreasjonen din, elle ri alle fall finne frem måleutstyret og sjekke hvilke signaler det gir når du trykke rpå knappene.

Her hatt en del HTC telefoner, og generelt er disse headsettene ganske så shitty i kvalitet, så det er jo ikke utenkelig at det har dødd en naturlig dør, helt uavhenig av din mod...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...