demiurgen Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 når jeg prøver å slette et program som heter "common name" (noe drit som la seg inn etter at jeg installerte imesh) så får jeg bare beskjed om "access denied". j prøvde først avinstalere den. da kom plutselig en nettside opp hvor det stod at jeg måtte skrive in en kode for å avinstallere (d har j jo ikke) og at jeg ikke burde avinstallere for dette programmet var bra for maskinen min. noen som vet hvordan j kan få fjernet den???
nirk Skrevet 16. juni 2003 Skrevet 16. juni 2003 prøv å slette filen fra et annet sted. fra annet os, fra DOS e.l.
wil Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 jeg synes det er så mye bullshit som er med sammen med fildelingsprogrammene, og ikke minst reklame, IMESH er vel ikke av det beste man kan ha tror jeg. det du kan gjøre, hvis du har to partisjoner er å legge alt av viktige filer på D: hvis du har det, og formatere C: for alt shit, når du så har gjort det å hvis du har lyst til å formatere D: i samme slengen så legger du alle viktige filer over på C: igjen å deretter formatere D: også. da for du en clean maskin, uten mye rart på. jeg bruker å gjøre dette selv bare at jeg har 3 partisjoner, E: partisjonen min er til backup av filer. den formaterer jeg aldri. bare C: og D: men en annen ting du kan prøve er å slette den i sikkerhetmodus, da kan det hende at det går men ville ikke anbefalt deg det, for tror det vil krølle seg litt på maskina di hvis du gjør det. så jeg ville ha formatert maskina, installert Windows på nytt.
Lch Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 iMesh er så full av drit at det er skummelt. Pælm iMesh veggimellom, last ned SpyBot og AdAware, og kjør begge to en runde. Må du absolutt bruke iMesh, søk etter den spywarefrie versjonen. Den er halvparten så stor som den vanlige (~1,6MiB vs 3MiB).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå