Gå til innhold

Ustabil Window 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har bygd meg en maskin som bruker Window 7 pro 64 bit.

Har aldri opplevd et så ustabilt oprativsystem. Selv ikke Vista skapte slike problemer i begynnelsen.

IE 8 henger stadig og jeg måtte slå av automatisk gjennopretting for å kunne bruke det. Hvis ikke gikk den i loop på siden den fikk problemer med.

For å få Microsoft Office til å virke måtte jeg slå av UAC. Hvis ikke hang den når jeg prøvde å åpne fil(Ikke en fysisk fil, men funksjonen som åpner bibloteket).

Har problemer med Mamut Teamwork som jeg har brukt uten problemer på XP/Vista i mange år. Det er bingo om den lar seg starte opp, eller den kan plutselig slutte å virke. Masinen må restartes for å kunne komme igang igjen.

Alternativet Windows Mesh var bare å glemme helt, da er man garantert system crash og Windows måtte reinnstaleres(Den lot seg ikke avinnstalere, selv ikke i sikkerhets modus).

Sukk :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ha forstått det, masse feil på minnet.

OCZ DDR3 4gb Reaper HPC. Har self. ikke reserve liggende, så da blir det en runde med Netshop før jeg får maskina igang igjen. Fillern :mad:

Skrevet

Alltid greit å sjekke slike ting først. Windows 7 er vel noe av det mest stabile OS Microsoft noen gang har laget.

Men det har en tendens til å "si fra" når du har hardware som det er feil på, som hverken XP eller Vista sa fra på før.

Men er hardwaren i orden, så er Win7 nokså stabilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...