Gå til innhold

Liksom-terroristen Mullah Krekar


Step_up

Anbefalte innlegg

Step_up:nå er jeg mest spent på hva du mener med liksomterrorist.

Denne liksomterroristen har vært leder av ansar al-islam og er vel den mest ettersøkte på interpols liste. Hvor mange han har drept tør jeg ikke tenke på en gang. Så nå er jeg spent på hva du mener med liksomterrorist...

 

motsvar:Jeg har ikke tenkt til å diskutere innvandrer- og utenrikspolitikk, men for hva det er verdt så er jeg enig i at han kan sendes på huet å ræva ut av landet. Men i mine øyne er du ikke terrorist før du gjør terrorhandlinger. Krekar er en klovn, ikke terrorist.

 

sitatet

 

Håper brukeren snublet i ordene, for ellers må man komme opp med en ny definisjon av terrorist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope. Ser ikke gullkornet...

 

 

skal det ikke mer til å få pluss enn å fortelle at noen synes at noe ikke var morsomt, så er det ikke rart at den plussfordelingen blir rar.

 

 

Forsåvidt enig i Jotun, jeg føler humoren er fraværende her.

 

 

hmm, det er jo så enkelt som at for å være leder av ansar al-islam så er minstekravet at man er en terrorist ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det der plussgreiene kunne eg ikke brydd meg mindre om. Du skal få en pluss som kompensasjon for min pluss.

 

Sånn..

 

Så til gullkornet: Finner overhodet ikke humoren i sitatet...

 

Hahaha, du bidro til at dette ble et gullkorn for meg i alle fall! xD "Du skal få en pluss som kompensasjon for min pluss." hahahahahahahaha! dæveer!:D:thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...