Gå til innhold

Anmeldelse: Super Mario Galaxy 2 (Wii)


Anbefalte innlegg

Og før jeg blir hetset av antipirater: Anser Wii som en usikker plattform når det kommer til spill, så jeg vil helst prøve de godt før jeg tar avgjørelser.

 

Greit nok det, men var det virkelig noe tvil om at Galaxy 2 kom til å bli noe annet enn kvalitet? Hadde forstått det om det var et tredje-parts spill fra en eller annen utvikler.

 

Jeg syntes SMG1 var ganske greit, men det tok meg ikke lenger inn enn at jeg fullførte 60 stjerner og lot det ligge. Jeg er nok litt av en pessimist, så det ligger nok der. Jeg gleder meg til Zelda også, men jeg kommer til å gjøre det samme.

Endret av Bryteloff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk spillet i dag. Bestilte det fra Dustin. Desverre var det feil med plata :( Maskina jobber og jobber, og får beskjed om å ta ut plata og slå av maskina hele tiden. Jæ*la uflaks, min datter har gledet seg i flere måneder på dette spillet.

 

Hvordan er Dustin med retur? Ser for meg postgang begge veier +++. Reiser på ferie neste uke og blir borte lenge, så det blir vel uansett ingen spilling på henne før til høsten :nei:

Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag. Bestilte det fra Dustin. Desverre var det feil med plata :( Maskina jobber og jobber, og får beskjed om å ta ut plata og slå av maskina hele tiden. Jæ*la uflaks, min datter har gledet seg i flere måneder på dette spillet.

 

Hvordan er Dustin med retur? Ser for meg postgang begge veier +++. Reiser på ferie neste uke og blir borte lenge, så det blir vel uansett ingen spilling på henne før til høsten :nei:

 

 

Det var jo en fantastisk opplevelse å snakke med support der i gården :thumbup: Svar etter 10 sekunder. Forklare problemet, og nytt spill er på veg i posten. Hva med det gamle spillet? "Kast det" var beskjeden jeg fikk. Dette gav mersmak, Dustin. Kommer til å plassere flere ordrer hos dem :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...