Jegerisak Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Hei, trenger å få oversatt denne problemstillingen til engelsk! Hvilken effekt har den britiske imperialismen hatt å si global, og innad I landet? Takk ! Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Min gjetning hadde vært "What has been the impact of the British imperialism, both globally and within the country?", uten at jeg er noe geni i engelsk. Endret 24. juli 2010 av w0bni Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 "Inside the country" klinger veldig dårlig. Jeg ville oversatt med "What impact has British Imperialism had, both within the United Kingdom and on a global basis?" Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) syns "both global and domestic" klinger best Endret 11. juni 2010 av Ambidex Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Jo, klinger godt, men hvor er "domestic"? Selv om det er British imp. det snakkes om, føler i alle fall jeg at det burde spesifiseres hvor det er snakk om. Derfor synes jeg det blir en mer tydelig problemstilling om man spesifiserer "the UK". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå