Gå til innhold

Google fornyes


Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke forskjell på bakgrunden på firefox sin og google sin vanlige, de ser akkuratt ut som vanlig her, hva ser dere som jeg ikke ser?

Av en eller annen grunn viser ikke Google bakgrunnen til alle nettlesere. Når jeg går inn på google.com med Opera, ser den akkurat ut som før, men hvis jeg velger "Identify as Firefox" i Opera får jeg den nye bakgrunnen.

 

Ellers er jeg enig med at bakgrunn er unødvendig. Så fint ut fra før. Men nå er jeg aldri inne på forsiden av Google da, siden jeg bare søker fra adresselinja, så har ikke noe å si for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke forskjell på bakgrunden på firefox sin og google sin vanlige, de ser akkuratt ut som vanlig her, hva ser dere som jeg ikke ser?

Av en eller annen grunn viser ikke Google bakgrunnen til alle nettlesere. Når jeg går inn på google.com med Opera, ser den akkurat ut som før, men hvis jeg velger "Identify as Firefox" i Opera får jeg den nye bakgrunnen.

 

Ellers er jeg enig med at bakgrunn er unødvendig. Så fint ut fra før. Men nå er jeg aldri inne på forsiden av Google da, siden jeg bare søker fra adresselinja, så har ikke noe å si for meg.

Hmm ja, den dukket opp i chromium her, men ikke midori eller fx.

Lenke til kommentar
Lagringsmengden øker med flere hundre tusen gigabyte hver eneste dag.

Blir dyrt å sitte på gutterommet om man prøver å utkonkurrere google.

 

http://www.google.no/firefox?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO:official

 

Bruker firefox-google jeg, hvit og fin.

 

Den har ikke suggestions. :(

 

Den har noe mye bedre, suggestions i din egen søkehistorikk. Jeg bruker bare firefox-google av akkurat den grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...