Gå til innhold

Telebutikken T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fikk du vite at den var sendt? fikk du mail fra dem? jeg lagde nemlig ikke konto på telebutikken.no når jeg kjøpte mobilen. Jeg tenkte d kanskje hadde vert litt smart siden du ser ting du har kjøpt der osv. Jeg spurte dem om de kunne sette inn den orderen jeg hadde bestillt inn på oversikten på kontoen, men det kunne han ikke? :shrug: Det syns jeg seriøst burde gått an? Jeg syns de har et elendig opplegg. Siste gang jeg handler no på den shoppen der ja! :grumpy: Lurer fælt på når de sender min mobil! De har tukkla med bestillingen min også, håper de har fikset opp i d!

Lenke til kommentar

Hmmm... Fikk bekreftelse fra siba på mandagen at T610'en min var sendt. Sjekket opp på posten og så at tlf'en var levert inn i Stavanger. Men filler'n meg hvor lenge skal den ligge der da? Har gått to dager nå og fortsatt står det på nettspor at den ligger og venter på meg der...

 

Er det nettspor som suger, eller hva? (vil ha den tlf'en NÅ!) :grumpy:

Lenke til kommentar
Hmmm... Fikk bekreftelse fra siba på mandagen at T610'en min var sendt. Sjekket opp på posten og så at tlf'en var levert inn i Stavanger. Men filler'n meg hvor lenge skal den ligge der da? Har gått to dager nå og fortsatt står det på nettspor at den ligger og venter på meg der...

 

Er det nettspor som suger, eller hva? (vil ha den tlf'en NÅ!) :grumpy:

 

Jeg fikk også bekreftelse fra siba på mandag om at telefonen var sendt, men på det nettspor-nummeret jeg fikk er det fortsatt ikke registrert noe data! ARGH!! :x

Ringte support-telefonen deres i 10-tiden, og så skulle jeg bli oppringt igjen med en gang fra noen på web-shop`en. ..men har fortsatt ikke hørt noe :(

Flere som har opplevd det samme? Altså at nettspor ikke funker ellerno? Det beste jeg kan håpe på er at jeg har fått oppgitt feil nummer, og at telefonen er på vei...men har mine tvil :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...