Gå til innhold

Telebutikken T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har også bestilt den der. Bestilte den 10'ende og har enda ikke fått noe. :x Har sendt mail og ringt men ikke fått svar. Iriterende når alle andre her skryter av sin t610 og jeg sitter og venter.

 

Noen som har bestilt fra telebutikken og fått den i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Jeg har også bestillt T610 hos telebutikken.no -.- Har venta en god stund jeg også! Fikk mail for et par dager siden som sa at bestillingen var ufullstendig. Det manglet visst info om abbonementet.... Jeg har aldrig fått noen forespørsel om disse opplysningene. Jeg er litt skuffa over telebutikken... alle svar blir svart med korte setninger og som oftest elendige svar. Men men, kan ver det bare er jeg som er uheldig???

Lenke til kommentar
bestilte min fra komplett for i slutten av april (!), men fikk den fredagen.. er foresten meget fornøyd med den..  

 

 

les på itavisen.no hvorfor den ble forsinet..

 

Vet utmerket godt hvorfor den ble forsinket... Det har vært snakket om det har på forumet i lang tid... :wink:

Lenke til kommentar
gotark: Hva slags melding fikk du ifra Siba? En melding på mail da kanskje?

 

Har selv bestilt fra dem, og det står at den er levert men ikke fått den ennå. Jeg bestilte torsdags kveld (forrige uke).

 

Om du logger inn på siba.no og trykker deg inn på "mine ordre", for så igjen å trykke på bestillingen for t610'en, så får du opp ett sporingsnr til posten. Kopier dette nr, gå på www.posten.no og bruk sporsøk eller hva det heter (ligger på forsiden, til høyre...)

 

Min er i Stavanger nå, håper å få den i løpet av morgendagen eventuelt på torsdag... :smile:

Lenke til kommentar

Jeg sier bare èn ting.. :grumpy: IKKE BESTILL FRA TELEBUTIKKEN.NO...! :grumpy:

Bestilte en 3510i, (Som min mor overtok) den 21 desember.. Fikk aldri noe svar, eller telefon så jeg ringte inn til nettshoppen 5. Januar, da sa de at de ikke hadde mottatt noen bestilling. Ringte 2 uker etter dette igjen, (Hadde sendt inn ny bestilling på internett og fax) og da sa de at de heller ikke da hadde mottatt noen bestilling.. Gjorde så bestillinga på telefon, og da tok det ca 5 dager før jeg fikk fonen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...