Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Likegyldig til en med følelser for meg


Gjest dsno

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg er blitt kjent med en fyr som er utrolig grei. Han er tre år eldre enn meg, og er så og si alt jeg vil ha. Vi har tilbrakt noen netter sammen, henger mye med venner og har det igrunn utrolig fint. Problemet er bare at jeg har ikke noen følelser for han, imens han har mye følelser for meg. Når vi er med hverandre er jeg ganske likegyldig også, koser en del men er ikke noe pratsom med han, noe jeg alltid er.. Får så dårlig samvittighet for at jeg holder på sånn, har jo lyst å få følelser for han men jeg klarer bare ikke. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fortsette å "leke" med han i hvert fall. Det er jo bare slemt.

 

Heilt enig. Ser jo ikkje ut som det er så veldig følelsesmessig for deg, så då er det vel betre å la han få vete det, i staden for å leka med følelsane hans. Det er jo det verste..

Lenke til kommentar

Man trenger da ikke alltid å avslutte det. Fortell til han at du ikke har følesler og håper på at dere kan fortsatt være noe etter det, venner eller noe annet.

 

For meg var det slik at jeg var ute med en jente som fikk følelser for meg, mens jeg ikke hadde noe. Vel og merke så ville jeg egentlig ikke være kjæreste (noe som hun ønsket) men heller noen som kunne tilfredstille hverandre. Hun brøtt kontakten.

Lenke til kommentar

Problemet er bare at jeg er jo glad i han, men ikke like mye som han er meg. Han gir meg kallenavn og slikt. Er vel bare det at jeg har en tendens til å trekke meg unna så fort han viser interesse. Sliter skikkelig med det, er bare så redd for å bli såret. Han er alt jeg ser etter, og jeg har virkelig lyst å få følelser for han, det ligger bare ikke noe i det for meg enda. Jeg har virkelig ikke lyst å avslutte det :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er du redd for å bli såret ødelegger det hele forholdet, du må greie og stole på han, hvis ikke er det ikke vits i å være i et forhold

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er du redd for å bli såret ødelegger det hele forholdet, du må greie og stole på han, hvis ikke er det ikke vits i å være i et forhold

Signerer. :D

Lenke til kommentar

Problemet er bare at jeg er jo glad i han, men ikke like mye som han er meg. Han gir meg kallenavn og slikt. Er vel bare det at jeg har en tendens til å trekke meg unna så fort han viser interesse. Sliter skikkelig med det, er bare så redd for å bli såret. Han er alt jeg ser etter, og jeg har virkelig lyst å få følelser for han, det ligger bare ikke noe i det for meg enda. Jeg har virkelig ikke lyst å avslutte det :(

 

Dersom du er redd for å bli såret, så må du jo bare fortelle fyren det, si akkurat det du sier her.

Så får dere prate ut om det, kan jo hende han har stor forståelse for dine følelser. Det vet du ikke før du har prøvd!

Lenke til kommentar

Jeg var i lignende situasjon tidligere i år. Etter mye frem og tilbake, masse følelsessnakk og enda flere kleine situasjoner endte det med at jeg brøt kontakten helt. Jeg var utrolig glad i han, men jeg klarte ikke å se på han som en kjæreste eller noe mer utover vennskap. Men jeg fant ut at det var veldig lett for meg å forveksle følelsene. Siden jeg var så glad i han trodde jeg at resten ville komme av seg selv, men det gjorde det jo aldri. Jeg hadde heller ikke lyst til å avslutte det, men nå i ettertid ser jeg at det var noe jeg skulle gjort mye tidligere.

 

Men du vet vel best selv ut i fra situasjonen du er i og hva du selv føler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...