Baklengs Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Noen som har forslag til mellomtung sykkel. Skal da såklart ikke være over 34 hk Har til nå sett litt på - kawasaki 250 og honda cbr 250 Kom gjerne med nye forslag På forhånd takk for svar
NoTrace Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hvorfor ikke kjøpe tung sykkel (enten ferdig trimmet ned, eller trimme den ned selv)? Da er det bare til å fjerne plomberingen når du går over til tung-lappen.
Baklengs Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 Hvorfor ikke kjøpe tung sykkel (enten ferdig trimmet ned, eller trimme den ned selv)? Da er det bare til å fjerne plomberingen når du går over til tung-lappen. Bor dessverre i "byen". Masse kontroller og vil verken ha utsettelse av lappen eller bot
LysDiode Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 For ordensskyld heter det å strupe ned, ikke trimme ned... Et argument mot å kjøpe tung sykkel å stupe den ned, er at du gjerne vil få mer kraft ut av en mindre mellomtung sykkel. Det kan forklares slik: En mellomtung sykkel som ikke veier så alt for mye vil få mer ut av en motor på 25 kW, enn en stor tung (i vekt) tungsykkel på samme effekt.
NoTrace Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor ikke kjøpe tung sykkel (enten ferdig trimmet ned, eller trimme den ned selv)? Da er det bare til å fjerne plomberingen når du går over til tung-lappen. Bor dessverre i "byen". Masse kontroller og vil verken ha utsettelse av lappen eller bot Det er lovlig så lenge det dokumenteres.
McGear Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg kjøpte meg en kawa 250 som start sykkel. Har bare positive opplevelser. Det er en utrolig gøy sykkel å kjøre, og den ser bra ut. Jeg hadde min i ca 1 år, så kjøpte jeg meg en zx6r. Jeg solgte 250en en stund tilbake, men jeg må si jeg savner den. Jeg har ikke prøvd en honda 250 så kan ikke si noe om den.
Baklengs Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Skrevet 6. juni 2010 Jeg kjøpte meg en kawa 250 som start sykkel. Har bare positive opplevelser. Det er en utrolig gøy sykkel å kjøre, og den ser bra ut. Jeg hadde min i ca 1 år, så kjøpte jeg meg en zx6r. Jeg solgte 250en en stund tilbake, men jeg må si jeg savner den. Jeg har ikke prøvd en honda 250 så kan ikke si noe om den. Kawasaki :thumbs: Takk for gode svar
Fjottskalle Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Suzuki Gsxr 600, sjekk finn. Flere som er strupa ned til 34 hester. Når du får deg tung så fjerner du de så du har 125 hester ;D
L4ss3 Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Husaberg FS 650 Prøv en motard så tenker jeg du er hekta! Kjekt å ha i byen også, kommer seg lett rundt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå