Gå til innhold

Arsenal's drakt tråd.


Anbefalte innlegg

Tenkte det hadde vært koselig med en tråd om Arsenal draktene :) Her kan vi diskutere hva vi syntes om de forskjellige draktene, samtidig tenkte jeg at vi kunne poste topp 3 av deres favoritt drakter som Arsenal har hatt gjennom tidene :)

 

Her er mine:

Hjemme 08 - 10

Nike-Arsena-HomeJersey-2008-2010-287535-614-1.jpg

Liker denne best av alle draktene. Syntes den ser utrolig bra ut :)

 

Hjemme 04

Tr%C3%B8ye%20Arsenal%20H%2004%20Stor.jpg

Denne tar en sterk andreplass rett bak nr 1. Var vanskelig å velge min favoritt, men denne havnet altså rett bak nr1. Skulle fått noe sånt lignende igjen.

 

Hjemme 05. Highbury tribute

01ARSHSS0506.gif

Denne er ganske rå igrunn :D Hadde ikke gjort meg noe om vi fikk en sånn igjen.

 

 

 

Så langt er det mange rykter om hva som kommer til å bli årets hjemmedrakt, men som jeg har oppfattet det virker det som det kommer til å bli noe ala denne:

 

new-arsenal-home-shirt.jpg

 

Så, post ivei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott tråd! Elsker drakter og da spesielt arsenal drakter. Drakten er en av årsakene for at mange har blitt arsenal fans. Tradisjon og identitet er meget viktig, når du ser den skal du skjønne umiddelbart at det er "The Arsenal" som spiller på tvèn.

 

Den drakten vi har brukt de 2 siste sesongene er fin i design, men for meg så er den ikke en "ekte" arsenal drakt som tar identiteten og historien til klubben i behold. Så meget skuffet over den, og gleder meg til at klubben går tilbake til hva som er <The arsenal way>.

 

Mine favoritt drakter:

 

Mer klassisk kan man ikke få:

 

1005l.jpg

 

Nr.2 er den drakten jeg alltid vil forbinde med arsenal, som de brukte når jeg ble fan. Den var også meget lik den Norske landslag drakten rundt samme tid.

 

 

 

9294arsenalhomelsshirt.gif

 

Nr3: Arsenals historiske 2004 sesong, og en drakt som alltid for meg vil minne meg om hvor bra arsenal kan være. Dette er også drakten mange nye fans vil forbinde med arsenal da dette var en periode hvor arsenal begynte å bli enda mer verdenskjent.

 

nike0204arsenalhomeshir.gif

 

Nr4: Rett og slett en drakt som signaliserte en ny og spenende utvikling i klubben med historien i baktankene. En flott drakt.

 

arsenalmensrep.jpg

 

Nr5: En flott drakt men masse betydning!

 

01arshss0506.gif

 

 

 

Når det gjelder neste års arsneal drakt så skal det være i stil med den du har postet ja.

 

Selv synes jeg disse falske er flotte:

 

29514395600239727511394.jpg

Endret av Kellman
Lenke til kommentar

Jeg var innom Emirates (i alt for få timer) for et par uker siden da jeg var i London. I Arsenal butikken fikk jeg se den nye bortedrakta live, og jeg vet ikke helt hva jeg synes. Med en gang jeg kom inn døra fikk jeg lyst til å ta den med meg og løpe, så fin var den. Etterhvert ble jeg mere skeptisk, syns det gule har alt for mye sennep i seg, på en måte :p

 

Ellers så kjøpte jeg (av drakter altså): Den blå bortedrakta og hjemmedrakta fra 1988, gud så nydelig den er :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...