Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manager mode har er vel den delen som vi vet om enda som har fått den største overhalingen, og gjerne den delen av Fifa som trengte størst overhaling. Mye småtteri som har blitt bedre i Fifa 11 også, så eg ser VELDIG frem til sluttproduktet.

Skrevet

Enda flere gode nyheter:

Gary (Patterson) har forklart at man kan velge mellom to designer på nettene og 3 - TRE - forskjellige nettyper. Tight, Normal og Loose. Da er dette et sikkert kjøp ha ha

Skrevet

Dei som har spelt FIFA World Cup 2010 har på ein måte fått ein snikkikk på korleis FIFA11 kommer til å bli. Spesielt med tanke på grafikk. Er også ein del bug som er fikset og det kommer heilt sikkert til å bli fikset mange av dei nåværende bugsa. Trur det er førsteprioriteringen til EA å fikse eventuelle bugs.

Skrevet (endret)

Flere nett > bugs

Jeg synes det er fint at ihvertfall EA hører på fanbasen sin.

Leste litt i ett eller annet patetisk Fifa blog-forum at alle var så sinte fordi de la til nett fremfor å bedre gameplay. Ingen der som har skjønt at en spillutvikler har flere avdelinger, så å be de som driver med grafikk og layout til å "bedre gameplay/rette bugs" blir som å få vaktmesteren til å sette firmaets økonomiske mål det neste tertialet. Skjønner at aldersnivået på det forumet må være passe lavt siden de lever i en så enkel verden he he

Endret av Mister Gnu
Skrevet

Det er forventet info som får folk til å vippe av pinnen rundt gamescon i Tyskland om en ti dagers tid. Det spekuleres i mer info om Creation centre, manager mode og ting som ikke er avslørt ennå.. Gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...