Gå til innhold

Skal ha en ny Touch-telefon (maks 4000)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal ha en ny profftelefon, og har ikke lyst å bruke pengene min på noe som kommer til å skuffe meg.

Budsjettet mitt er 4000kr.

 

Det må være touch, den bør ha en rask og god prosessor og mye minne. GPS er veldig greit å ha.

 

Har sett på HTC Touch HD2, men er den virkelig verdt prisen og er Windows Mobile et godt OS?

HTC er høyt prioritert. Jeg liker det minimalistiske designet og de store og gode skjermene.

 

Noen mobiler og fraråde eller anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett på Desire ja, men er HD2 noe bedre? HD2 er ihvertfall penere, men er skeptisk til Windows Mobile.

 

eneste jeg vet om hd2 er at den har en gedigen skjerm :D

 

Nettopp! Det er det og det fantastisk pene utseende som tiltrekker meg. Men så er det så mange som favoriserer Desire, men den har etter mine meninger kun 80% av HD2 sin sexyness!

Lenke til kommentar

Hvis du spør så vil jeg tro at du vil like Desire best. Jeg tror at Android vil være et OS du kommer til å like bedre pga. enkelheten, fleksibiliteten og Android Market.

 

Hvis du vurderer WM uten å vite hvordan det er, vil jeg i alle fall råde deg til å teste det ut først.

 

Men jeg anbefaler deg Desire av nevnte grunn.

Lenke til kommentar

Uansett hvor mye jeg har sett kilder som sier "Desire, Desire, DESIRE, DESIRE FOR FAN!" Så vurderer jeg fortsatt HD2.

 

Men ja. Desire ser flott ut, men den ser ikke så spesiell ut, og HD2 har nesten ingen ramme.

 

Kanskje jeg bør se på Desire da. Men kom gjerne med flere argumenter for Desire (Eller HD2 om du har god/dårlig erfaring med den).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...