Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Import av BMW 1-serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig vil en diesel være billigst i innkjøp og ha høyest 2.håndsverdi.

Om du ikke er så veldig opptatt av motor så er 116d ett fint alternativ.

 

P.S: Om du ser på de billigste på finn.no er det ikke sikkert du sparer så utrolig mye når du tar med alle kostnader ved import.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg en 118d. Professional hi-fi bør være et must, låter mye bedre enn Business versjonen. Sports-seter er også ganske viktig.. ellers så er det jo en smaksak. M-sport understellet er jo tøft, men mange mener det er i hardeste laget til daglig bruk.

 

Jeg har m-sport rattet og girvelger med shortshift. Dette er jeg ganske fornøyd med, men din smak kan jo være ganske anderledes..

 

Eneste jeg skulle ønsket var på min er bluetooth tilkobling til telefon og IPOD styring..

Lenke til kommentar

I et land med særdeles mye mørke om vinteren, synes jeg ikke xenon er å forakte. Personlig ville jeg hatt sportssetene, for BMWs sportsseter er virkelig gode. M-rattet er også en hel del bedre enn orginalrattet, men dette blir jo høyst personlig smak og behag. Vær også oppmerksom på at setevarme ikke er standardutstyr i de fleste land, selv om jeg ikke ville definert det til et "må ha".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...