Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fransk Muntlig Eksamen - " Être Jeune" KAN IKKE FRANSK


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kom opp i fransk muntlig. Men jeg kan omtrent ikke fransk og kommer til å få 1 på muntlig eksamen hvis jeg ikke får hjelp. Eneste roset jeg har fått fra min fransklærer er at jeg har fin uttale. Jeg kan ikke noe fransk men jeg kan lese det opp til en fransk lærer som skjønner hva jeg sier. Men jeg skjønner det ikke selv..

Grunnen til at jeg ikke kan fransk er at jeg har hatt spansk i starten av 8. men byttet til fransk grunnet at spansken var overfylt. Det er det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv.

Da hadde jeg bittelitt fransk så svimte lærern av og ble syk og holdt på å dø..

Så har vi hatt vikarer som har kommet med " Eeehh, jobb med aplan dere... " helt til tiende hvor jeg plutselig skal komme opp i det.

ER SÅ SUR NÅ.

Men uansett, hvis noen vil hjelpe meg ser oppgaven sånn her ut.. vet ikke hva det betyr en gang.

 

 

"Être Jeune"

partia a

 

Preséntation

(environ 5-10 mintues par èléve.)

 

(Utilise les textures dans le livre comme inspiration et autres sources si tu veux et presente quelques jeunes dans des pays francophones. Après presente toi toi-même.

 

Quelques mots clés pour t`aider: Nom - âge - nationalité - habite où ? - langue - ècole - passions / loisirs - famille - travaille - ton rêve..etc

 

La forms de présentation peut être, par example : interview, jeu de role, powerpoint, musique, des images, des dialoges.

 

N'Oblie pas d présenter les sources.

 

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP MEG :(

Endret av Reow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan ikke fransk selv, så kan faktisk ikke hjelpe deg.

Men brukte google translate for å se hva oppgaven går ut på:

 

"Being Young"

partiskhet har

 

Presentasjon

(Om 5-10 mintues per student.)

 

(Bruk teksturer i boken som inspirasjon, og andre kilder hvis du vil, og presenterer noen unge mennesker i fransktalende landene. Etter dette selv.

 

Søkeordene `t help: Navn - Alder - nasjonalitet - bor der? - Språk - skole - lidenskaper / fritid - familie - arbeid - din drøm osv. ..

 

Den presentasjonsformer kan for eksempel være: intervjuer, rollespill, powerpoint, musikk, bilder, dialogbokser.

 

N'Oblie ikke gi kilder.

 

Ikke den beste forklaringen, men kanskje du får litt mer peiling.

 

Oversettet til engelsk, lettere å skjønne:

 

(Use the textures in the book as inspiration and other sources if you want, and presents some young people in Francophone countries. After this yourself.

 

The keywords `t help: Name - Age - Nationality - lives where? - Language - school - passions / Recreation - Family - works - your dream etc. ..

 

The forms of presentation can be, for example: interviews, role playing, powerpoint, music, images, dialogs.

 

N'Oblie not provide sources.

Endret av Lightpixel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...