Gå til innhold

Apple iPhone`s 10 bud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

viktig å ikke sette alle under en kam her:) er vel mere de mest ekstreme applefansene som lever etter disse budene.

 

Er det noen som har videoen av han mannen ristet så mye av glede at han besvimte, når Steve Jobs annonserte at iPhone endelig fikk copy and paste? hehe. Den skulle du hatt link til i første innlegget.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

At HDlover bruker uforholdsmessig mye energi på å forvrenge og spamme med anti-iPhone propaganda overalt i forumet, er jo ikke noe nytt. Han kan gjerne førsøke å dekke seg bak "humor" denne gangen, men vi kjenner jo hans agenda fra før, og da blir det ikke like morsomt for dem han forsøker å sverte. En som kaller seg HDlover, og har en HTC-fanboygruppe som signaturlink bør kanskje ta en titt i speilet før han forsøker å henge ut andre...

 

Ja, de fleste vet at jeg har sans for iPhone, men ville aldri funnet på å bruke energi på å skrive noe så barnslig, dumt og platt om de som har andre preferanser i valg av mobiltelefon. Live and let live.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Det er helt klart en dobbel mening med dette. En ting er å opplyse, den andre tingen er humor. Kan vær at en del tar seg nær av det, men jeg vil tro at mange vil dra bra på smilebåndet og.

Jeg er ikke den som gidder å fyre på med negativitet mot iPhone lengre, føler jeg har fått sakt mitt for ei stund siden. Men dette bildet var bare for godt til å ikke poste.

Lenke til kommentar

Haha, dette var morsomme greier. Grunnen til at det er så morsomt som det er, er mere fordi det er faktisk slikt ting er i dag når det er anngående Apple. Tragisk men sant.

Hehe. Håper du tuller :) Om du faktisk er seriøs viser du jo bare at du er på like lavt nivå som en Apple-fanboy?

 

Regner med at han ikke tar alle under en kam. Med mange på forumet her som har diskutert for iPhone har vært innom skremmende mange av budene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...