Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lørdag kveld rundt midnatt, fant jeg Lufthansalogoen (dog speilvendt) på Østhimmelen.. Nytt markedsføringsstunt fra flyselskapet?

post-41149-1277753793,1041_thumb.jpg

:thumbup:

Skrevet

Noen ganger når du ser nærportretter av ansikter med bare skuldre bare VET du at de er helt nakne. Dette er en av de gangene.

Høhø - det har skjedd et par ganger at jeg har tatt selvportretter sent på kvelden, sett på de bare skuldrene og tatt på meg en genser... :roll:

Skrevet

Nå åpner snart lakseseongen i denne elva. Det spratt en del fisker mens jeg tok bilder så det er tydelig at det er en populær elv både for fisk og fiskere... Kongen pleier også å ta turen en av de første dagene etter åpning for å fiske. :)

2.jpg

Skrevet

Apropos nakenhet - litt overskuddsbokehonani fra Junifesten:

Den bokeh`n var hektisk, men likevel tiltalende.

Nå åpner snart lakseseongen i denne elva. Det spratt en del fisker mens jeg tok bilder så det er tydelig at det er en populær elv både for fisk og fiskere... Kongen pleier også å ta turen en av de første dagene etter åpning for å fiske. :)

Hvor er dette?

Skrevet (endret)

Rett ved Selestranda, elva heter Figgjoelva (mener jeg, eller kun Figgjo). Ligger litt sør for Sola, altså ved Bore.

Endret av Audi TDI
Skrevet

To kjappe fra i kveld

Likte disse godt, spesielt nr 2 :)

Her er et par junifestrester fra meg. Begge tatt ved Steinstjern i Bærum i kveld med Nikon D80 + Sigma 105mm f/2.8.

Edderkopp på vent

4744012748_a3384e362d_o.jpg

Green eyes

4743374473_ea8fd747a3_o.jpg

Skrevet

Hyyyl, tror jeg skal sette meg på sykkelen og ta en god tur på utkikk etter noe pene landskap jeg, blir så inspirert av alt her inne :D

Ellers har jeg hilst på edderkopp i samme slekt som Evenseth sin i dag også:

100mm, f/10, 1/200s ,ISO100, Flash fired w/ O-Flash

4744234326_0af37763c3.jpg

Og en liten blomst i svarthvitt!

100mm, f/6.3, 1/200s, ISO100, Flash Fired w/ O-Flash

4743595059_df137f291f.jpg

Skrevet

Handlet en flett ny multifunksjonsskriver i går. Derfor har jeg prøvd å scanne litt papirkopier fra mørkerommet. Nei, det er egentlig ikke så overeksponert, scanneren overeksponerer noe satans, og jeg har ikke funnet ut hvordan man fikser det enda.

nikita-01-res.jpg

Gjest Slettet+3124
Skrevet

Har tatt en del bilder i det siste, og her er et par:

1. Jeg liker å ta portretter:

post-44035-1277829770,7664_thumb.jpg

2. Og dette er utsikten min om 1 mnd, da jeg flytter hit:

post-44035-1277829814,4136_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...