Gå til innhold

Alna trafikkskole - Noen erfaringer?

lolbits

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som har erfaring med Alna trafikkskole i Oslo som kan fortelle hvordan skolen er? Vurderer nemlig å ta grunnkurs der selv :new_woot:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der som ledsager på trafikalt grunnkurs. Læreren virket veldig flink og erfaren. Hele kurset ble faktisk filmet pga. kvalitetskontroll. Selve lokalet er laget i et vanlig hus. Og klasserommet er dekorert pent, med bilder og gamle gjenstander. Det minner nesten litt om Egons eller Peppes pizza :)

Opplæringen var bra og interaktivt. Det var ikke slik at kun læreren snakket mens alle satt og hørte på. Det var flere oppgaver i grupper som måtte løses. Bordene har plass til 3-4 elever. Så man sitter altså ikke som i et klasserom.

Så Alna trafikkskole vil jeg anbefale :)

Skrevet

Jeg har vært der som ledsager på trafikalt grunnkurs. Læreren virket veldig flink og erfaren. Hele kurset ble faktisk filmet pga. kvalitetskontroll. Selve lokalet er laget i et vanlig hus. Og klasserommet er dekorert pent, med bilder og gamle gjenstander. Det minner nesten litt om Egons eller Peppes pizza :)

Opplæringen var bra og interaktivt. Det var ikke slik at kun læreren snakket mens alle satt og hørte på. Det var flere oppgaver i grupper som måtte løses. Bordene har plass til 3-4 elever. Så man sitter altså ikke som i et klasserom.

Så Alna trafikkskole vil jeg anbefale :)

Tusen takk for utfyllende svar. Har nå søkt meg på grunnkurs :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...