Gå til innhold

aller beste ti4200 kort, urgent!!


andrevr

Anbefalte innlegg

skal kjøpe nytt skjermkort.

 

9500 pro og 9700 er utsolgt overalt, og da har jeg mindre muligheter...

 

Vil gjerne ha en billig løsning. Skal kjøpe en rimelig 17" lcd (under 4000). Samsung 171s tror jeg den heter. Er ikke en toppskjerm, men den fungerer bra til mitt bruk (videoredigering, office, internett, en del spilling-men ikke "hardcore" spilling).

 

Når skjermen ikke er blant de aller "hotteste" er det ikke noe poeng med rådyrt skjermkort. Sett en del på ti4200 skjermkortet. De koster jo rundt 1000, noe som er veldig prisgunstig.

 

Hvilket Ti4200 baserte skjermkort kan anbefales. Lav støy er viktig for meg. (når vi først snakker om støy, hva er en bra kabinett vifte med tanke på støy?)

 

Vil helst ikke bruke mer enn ca 13-1400 på skjermkortet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joda ti4200 kortene kan være riktige så billige, men tviler vel litt på om Asus er det beste skjermkortet blant ti4200 kortene for å si det slik...

 

noen som har noen meninger om hva som er det beste kjøpet blant ti4200 kortene??

 

mr x har et poeng med denne linken til Komplett: De har for tiden mange demo kort til salgs. Prisene på disse er ofte betydelig under nypris. Ta en titt og se hva du kan finne.

 

Gainward er en av dem som overklokker TI4200 kortene fra fabrikk, jeg hadde et som gikk på 275/550 eller noe slikt, men det tålte mer. Et såkalt "Golden Sample". Ulempen med det kortet er at det hadde disse dårlige kondensatorene, og det sa plutselig takk for seg. Jeg fikk idag et erstatningskort, men det er ikke av Golden Sample typen. Jeg har ikke testet ut hvor raskt det er, men det tåler ihvertfall 270/550 (kjører på det nå).

 

Du kan jo ta en titt på Abit Siluro TI4200 OTES, den har en spesiell kjøler som skal gi mer ytelse (ifølge Abit selvsagt).

Lenke til kommentar

point of view gjør det bra i tester, men koster jo ganske mye mer enn andre ti4200 kort da...

 

ingen andre ti4200 baserte kort som koster under 1300??

 

ingen av demo-skjermkortene til komplett som virkelig er noe å satse på da (mellom 800-1300 i pris)??

Lenke til kommentar

kan det være lurer å kjøpe Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB DDR

- AGP,(V8460ULTRA/DT)DVI,Tv-Out Bulk -Demo () for 1229 kr enn å vente til 9500 pro kommer på lager i butikkene (ingen vet hvor lang tid det kan ta...)

 

noen som vet noe spesielt om dette kortet, med tanke på støy, ytelse etc?

Lenke til kommentar
kan det være lurer å kjøpe Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB DDR

- AGP,(V8460ULTRA/DT)DVI,Tv-Out Bulk -Demo  () for 1229 kr enn å vente til 9500 pro kommer på lager i butikkene (ingen vet hvor lang tid det kan ta...)

 

noen som vet noe spesielt om dette kortet, med tanke på støy, ytelse etc?

9500 PRO er jo bedre....

Men det er kjedelig å vente.....

Er ikke sikker på hva jeg hadde gjort.. :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...