Gå til innhold

Junifest 2010 - azathosk - Oslo, mitt Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

13. juli

4697086432_461678f5e9.jpg

Når du føler at noe ser ned på deg, så er det ofte sånn.

Exposure: 0.04 sec (1/25)

Aperture: f/7.1

Focal Length: 50 mm

ISO Speed: 100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14. juni

4699929330_5c2814b134.jpg

exif: 1/60, f/7.1, iso100 @ 40mm

Selv i den store, stygge byen så finnes det rolige, landlige steder. Hadde jeg snudd meg så ville jeg tatt bilde av tett trafikk.

Skrevet

15. juni

I dag visste jeg absolutt ikke hva jeg skulle finne på. Ikke hadde jeg lyst til å gå så langt og ikke hadde jeg lyst til å se på bussene eller bygningene. Derfor ble det...

4703593754_0459fd0795.jpg

exif: 1/250s ƒ/7.1 ISO 100 @ 179 mm

...en due som så ut som den onde selv.

Skrevet (endret)

16. juni

4710229716_21938e8fe3_b_d.jpg

exif: 1/6, f/2.8, 21mm @ iso 800

Siden jeg er student så har jeg tid til å drikke på hverdager. Juhu! Satt på den lokale puben og knipset disse to. Innehaveren og en kompis.

Endret av azathosk
Skrevet

24. juni

Jeg har fått meg ND-filter, så nå blir alle bildene mine automatisk mye bedre.

Og det ser vi jo her på Alexander Kiellands plass:

4729743237_4b6702d0aa_z_d.jpg

Skrevet

Du dokumenterer byen veldig bra. Likte de to siste godt. Flott speiling og regnbuesak.

Hun som venter på bussen med joggern i bakgrunn falt også særs godt i smak.

Skrevet

22. juni

Knasegodt! Syns det er bra at betongkolossen er så mørk, men jeg hadde klonet ut treet og jeket opp fargene i himmelen noen hakk (kanskje ingen overraskelse at jeg vil ha sterkere farger?)

Skrevet

Du dokumenterer byen veldig bra. Likte de to siste godt. Flott speiling og regnbuesak.

Hun som venter på bussen med joggern i bakgrunn falt også særs godt i smak.

Takk takk. Regnbuesaken er visstnok lys fra sola som treffer partikler i luften som skaper en sånn sirkel. Har vært to stykker over Oslo nå den siste tiden, denne siste var visstnok ikke like fancy som den første.

Morsomt med trynet i "13. juli"!

Likte haloen 22. juni, selv om bygningen (grisehuset?) ble litt mørk..

Det som er herlig er at folk syns det er morsomt, mens for meg er det et nødbilde fra den dagen. Artig når folk opplever ting forskjellig! :) Er grisehuset ja.

22. juni

Knasegodt! Syns det er bra at betongkolossen er så mørk, men jeg hadde klonet ut treet og jeket opp fargene i himmelen noen hakk (kanskje ingen overraskelse at jeg vil ha sterkere farger?)

Ja, tenkte på det med å klone ut treet, men frykter jeg må ha noe mer avansert enn Lightroom 3 da.

Skrevet

16. likte jeg godt. Hadde sikkert gjort seg i svart/hvitt og. Forøvrig flotte bilder fra byen. Kjenner meg ikke igjen så mange steder, 24. juni, er det eneste.

Skrevet

De aller fleste bildene er tatt i nærmiljøet mitt. Det vil si Vålerenga, Kampen og Galgeberg. Latskap har gjort det så jeg ikke har tatt turen så mye lenger, men tipper jeg skal gjøre en liten effort nå før junifesten er over.

Takker for hyggelige ord!

Skrevet

22. juni var stilig, tok faktisk et bilde av samme lysfenomen ved den første anledningen denne måneden og la ut på min juni-fest. :D Dessverre hadde jeg ikke med noe vidvinkel.

Likte kontrasten mellom bygget og regnbuesolen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...