Gå til innhold

Opeth erstatter Mastodon 10. juni på Norwegian Wood


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan du ikke ta tbanen eller trikken?

 

Joda, men nattoget går 22:20, og om bussen ikke kommer, er det greit å vite, hehe. Mener det har tatt et kvarter å gå til St.Hanshaugen, så da kan det ikke ta så lange tida?

Men sånn ellers, når starter morgenkolektivtrafikken i Oslo? Jeg ser at første fly går kvart over seks. Har utrolig lyst å dra, men funker dårlig med jobb dagen etter...

Lenke til kommentar

Tja, jeg har aldri sett Opeth før og liker i hovedsak bare de sangene uten growling med at par unntak. Det spilte veldig kort, bare rundt 1 time. Kunne godt ha tenkt meg 1 sang eller 2 til. Synd de ikke spilte Bleak, men mine favoritter Windowpane og The Drapery Falls ble spilt. Ellers digget jeg at Åkerfeldt snakket til publikum mellom sangene. Det er ganske sjeldent at artister gjør det.

Lenke til kommentar

Du går virkelig glipp av noe om du liker Opeth, men nesten bare de softe sangene. Åkerfeldt sine kommentarer og småprat underveis er alltid konge, men er vel ikke så uvanlig at artister snakker på scenen..? :hmm:

 

Jo, såpass mye som Åkerfeldt gjør er uvanlig. Hverfall de konsertene jeg har vært på de siste årene. De fleste sier bare "Thank you" og "Good evening oslo". Ikke morsomme kommentarer eller historien bak en sang osv.

 

Problemet mitt er at jeg ikke klarer mye growling, men jobber med saken. Digger Bleak for eksempel. Dessuten er ikke growlingen fra BWP -> Watershed så ille som i de første albumene.

Lenke til kommentar

Har ikke vært på for mange konserter selv, men har så klart hørt artister som ikke har bablet også. Får mye bedre inntrykk når de gjør det da :)

 

Og growling er vel en vanesak for deg som mange andre tipper jeg, så kan ikke si annet enn "gled deg" til den dagen du virkelig liker det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...