Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia X10 Mini


Anbefalte innlegg

Minnekortet mitt er så godt som tomt, det vil si at jeg har da instalert angry birds, men det er så godt som alt jeg har innpå...

 

Men det med tastaturet må jeg da bøye meg i støvet får, for det visste jeg rett og slett ikke og må unnskylde mine anklagelser på det område, men jeg står fast med at denne mobilen på ingen måte fortjener en 6'er, spesielt med tanke på desire Z fikk en 4'er... for desire Z er en MYE bedre telefon enn X10-mini...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

nå er min x10 mini akkurat ett halvt år, den holder overhode ikke på batteri. men så lenge den er i ladder er d en flott tlf, opplever at meldinger ikke kommer inn før etter lang tid, opp til flere timer... beklager men jeg blir mer og mer skuffet over denne snope lille krabatn :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fint å se en såpass positiv test av denne, da jeg fikk den på Chess Superbonus i går. Hadde heldigvis nok bonuspoeng. Satt og trykte F5 i nettleseren det siste minuttet før 12.00 da den ble lagt ut. Var kun 10 stykker, var borte på få sekunder :). Kan jo være grei å ha i tillegg til Hero'en min, så blir madammen enda mer sjalu ;)

Jeg fikk også sikret meg et eksemplar, og gleder meg til å ta den i bruk ved siden av iPhonen. Ser at det begynner å komme flere tester av X10 mini nå, men relativt få påpeker at telefonen kommer uten mulgheter for batteribytte. Synes ITavisens test var noe mer fyldig enn Amobils.

 

Edit: Også ganske skeptisk til skrapene nevnt nederst i denne testen LB-X10-Mini-riper_190090e.jpg

For de som er skeptiske til skjermen og riper, så følger det med skjermbeskyttelse (hvertfall i min pakke). Har ikke merket no forskjell med eller uten beskyttelsen på funksjonsmessig (selv om det er noe herk å få på uten ei luftboble her og der :p )

Bare å bruke feks ett visakort til å flate ut beskyttelsen samtidig som du legger den på,akkurat som når du tapetserer.

Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan dere kan gi en så dårlig telefon en sekser!! har brukt mobil i snart et halvt år, og holder på å pelme den ut av vinduet(evt. veggen) du finner ikke en mer knotete telefon hvor mye du enn leiter. det er så vidt den takler android sitt firmaware og tregt som bare det. for eksempel angry birds som det nå er muligheter for å laste ned (etter oppdatering til 2.1) blir vanskelig å spille, siden telefonen takler ikke slike spill, det er rett og slett lagg!

 

OG SÅ! meldinger, med det knotete lille T9 tastaturet som, så er det vanskelig å treffe knappene, og visst det er et annet ord du leter etter og skal trykke på pila for finne flere ord, så er det rett å slett en prøvelse hver gang for å få den til å reagere på hva du trykker på! for touch funksjonen på mobilen er på avveie!

 

Jeg må virkelig si at her skuffer dere meg veldig Amobil, for denne testen viser at dere neppe kan ha testet denne mobilen ordentlig! dere så bare at den var liten og søt for så å skrive om alle gode med mobilen, jeg skjønner bare ikke åssen dere klarte å få til å skrive en såpass lang artikkel...

 

MVH en x10 mini bruker som leter etter ny mobil :)

Prøv en hard reset beskrevet tidligere i tråden.
Lenke til kommentar

Da har jeg også fått Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro i bursdagsgave, og har noen spørsmål angående minnekortet og om man kan få lagra applikasjonene på minnekortet og hvordan man gjør det? Jeg har android 2.1 og har et minnekort på 2GB.. Men når jeg går innpå innstillinger og innpå der de viser oversikten over lagringsplassen så er minnekortet nesten ikke brukt men telefonminnet nesten brukt opp, og det plager meg endel.. Vil gjerne få lagra mer på minnekortet så jeg kan få litt mer innpå mobilen...

 

Takk for svar !

Endret av Cattapusa
Lenke til kommentar

Det går an å installere programmer på minnekortet, men da må du 1) roote telefonen 2) partisjonere minnekortet med en ext2-partisjon (Linux) i tillegg til FAT-partisjonen og 3) installere link2sd (finnes på markedet). Vær oppmerksom på at rooting kan skape problemer under senere oppdatering av telefonen, og at du må ta backup av minnekortet før du partisjonerer om du vil beholde det som ligger på det.

 

Om rooting. Partisjonering må du gjøre fra datamaskinen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...