Gå til innhold

relativt god bærbar pc for avspilling, til rundt 5000


Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg har akkurat hatt bursdag, og har noen penger jeg til overs til en ny bærbar pc!

Jeg har lyst på en god pc til rundt 5000 kroner, men kan også strekke meg litt høyere.

 

Mine bruksområder er som regel avspilling av filmer og musikk, surfing og generell internettbruk. Jeg spiller gjerne litt innimellom også, men er ingen hardcore gamer. Jeg vil allikevel ha muligheten til å spille de fleste spill på en grei måte. Men jeg legger vekt på at det skal være en pc med gode muligheter for avspilling, og med gode høytalere.

 

Jeg kommer til å bruke pcen mye, og vil dermed ikke bare ha noe billig jeg fant tilfeldig. Jeg har ikke noe spesielt behov for å overklokke den. Min pc erfaring og nivået mitt er litt over middels, har peiling, men er ikke noen overimponerende dataekspert. Tror jeg vil ha Intel, da jeg som sagt ikke har noe spesielt behov for å overklokke, men hvis dere anbefaler noe annet, så skal jeg ikke si imot, da jeg ikke har så mye peiling på akkurat dette området.

Har ingen deler eller lignende fra før, derfor er jeg avhengig av å få en helhetlig pakke.

 

På forhånd takk for hjelp og anbefalinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nevner spesielt gode høyttalere, dette er det omtrent ingen bærbare som har.

 

De beste bærbar-PC høytalerene jeg har vært borti er i min nåværende Asus X77JA, de er etter min mening bedre enn både Dell og Toshiba sine modeller som skryter av gode høyttalere - så det sier vel litt.

 

"Lillebroren" X64JA vet jeg ikke om har like bra høyttalere, men om den har det kan den være et alternativ, selv om den er noe over det prisnivået du tenker på: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=574472

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...