TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Transer du? (Altså, liker du å gå i motsatt kjønns klær?)
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Liker du deg selv. Liker du Gompemann? :yes: Spiser du bark?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Koser du med din favoritt kroppsdel noen ganger? (Det gjør jeg. )
Scarvo Skrevet 20. januar 2018 Skrevet 20. januar 2018 Synes du det er ubehagelig å svare på slike spørsmål på et forum som hele Norge kan lese?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 (endret) Synes du det er ubehagelig å svare på slike spørsmål på et forum som hele Norge kan lese? (Er ganske åpen av meg. ) Bygger du med lego,. :yes: Kunne du tenkt deg å bli Spyborg? Endret 21. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM
Scarvo Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 Synes du det er ubehagelig å svare på slike spørsmål på et forum som hele Norge kan lese? (Er ganske åpen av meg. ) Bygger du med lego,. :yes: Kunne du tenkt deg å bli Spyborg? Øy! Svar på dukkespørsmålet!
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 Synes du det er ubehagelig å svare på slike spørsmål på et forum som hele Norge kan lese? (Er ganske åpen av meg. ) Bygger du med lego,. :yes: Kunne du tenkt deg å bli Spyborg? Øy! Svar på dukkespørsmålet! WTF, ikke vær så rask da. :tease: Leker du med dukker? Hvis det er vanlige dukker du mener, da: (Ikke nå lenger, gjorde det når jeg var liten.) Hvis det er action figurer du mener, da: (Liker å samle på dem. Og av og til leke med dem på en måte. ) Ikke glem min.
Scarvo Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 Synes du det er ubehagelig å svare på slike spørsmål på et forum som hele Norge kan lese? (Er ganske åpen av meg. ) Bygger du med lego,. :yes: Kunne du tenkt deg å bli Spyborg? Kunne du tenke deg å spy?
MR SPEED Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 (endret) Liker du å spille vri8er Endret 21. januar 2018 av Jokingnutria
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2018 Skrevet 21. januar 2018 Har du klart å spille i 4320 minutter i strekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå