Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Skal du på fest på nyttårsaften??
N-4K0 Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Misliker du snø såpass mye at du innerst inne er litt glad for global oppvarming/unormale temperaturer?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Vi frykter konsekvensene for global oppvarming, mer enn vår misnøye med snø. Liker du vinteren??
N-4K0 Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Spoiler Jeg tror definitivt at den globale oppvarmingen er menneskepåvirket, men jeg tror sola har langt mer å si for hvordan klimaet på jorda er enn menneskeskapt forurensing. Vulkansk aktivitet alene påvirker nok langt mer enn vi gjør, selv om vi mennesker selvsagt ikke er "uskyldige". Ang. konsekvensene, vel, det er lite vi kan gjøre med det. Men jeg tror det alltid har vært og alltid vil være tilfeller av ekstremvær og globale forandringer. Liker du å se de første blomstene titte frem om våren?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 😋😋 Har du potetgull hjemme nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Har du vært våken hele natta?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Skal du sove nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 (Ikke før i kveld.) Klarer du og holde ut helt til i kveld når du har våket hele natten? Det gjør jeg. 🤗🤗
N-4K0 Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 jeg klarte fint å være våken i et døgn før, men ikke nå lenger. Har du, eller har du hatt, hver eneste generasjon PlayStation?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Er det glatte veier der du bor nå??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 N-4K0 skrev (8 timer siden): jeg klarte fint å være våken i et døgn før, men ikke nå lenger. Har du, eller har du hatt, hver eneste generasjon PlayStation? Jeg mangler kun en. Det er den første Playstation jeg faktisk mangler, alle fra Ps2 til Ps5 har jeg. 🎮 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Er det glatte veier der du bor nå?? 😌😌 Har du prøvd og kose deg i jula?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 Har du hatt en fin jul??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 😐 (Så som så.) Har dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tenkt og se meg streame neste søndag i neste uke, første søndagen på ny året? 🤔🤔
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2025 Skrevet 28. desember 2025 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): 😐 (Så som så.) Har dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tenkt og se meg streame neste søndag i neste uke, første søndagen på ny året? 🤔🤔 Vi har planer om det, dersom det ikke kommer noe i veien Har du snop hjemme nå?? 1
N-4K0 Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 😋 Liker du å sjekke opp informasjon på Wikipedia?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2025 Skrevet 29. desember 2025 Har du vært innom nettstedet Ikkepedia som er en parodi på Wikipedia??
N-4K0 Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 🤔 jeg tror det, en gang. Har du snekret noe "brukbart" noen gang?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 00:58 Skrevet torsdag kl 00:58 Det har vi Har du drevet med kunst??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå