Gå til innhold

BK Fru Svane


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg er rykende fersk egentlig med speilrefleks, så antar jeg att det kommer nok noen kommentarer på bildet mitt, men slenger det inn likevel.

 

Bildet er tatt ved Strandastøa på Tau, utenfor Stavanger

 

Pluss ett "headshot" av samme Fru Svane :)

post-101581-1274553529,051_thumb.jpg

post-101581-1274553706,6442_thumb.jpg

Endret av molland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg er rykende fersk egentlig med speilrefleks, så antar jeg att det kommer nok noen kommentarer på bildet mitt, men slenger det inn likevel.

 

Bildet er tatt ved Strandastøa på Tau, utenfor Stavanger

 

Pluss ett "headshot" av samme Fru Svane :)

 

Fine bilder du har tatt :)

 

1:

Bilder er skarpt og fint. Jeg syns du skulle ha tatt med litt mer vann under svanen. Syns det blir litt tett.

 

2:

Flott idé, men bildet er dessverre litt uskarpt til å nå helt opp syns jeg. Ville kanskje også fjernet de to "sirklene" under nebbet.

Lenke til kommentar

Takker for svar :)

 

Bildene ble slik pga jeg måtte "skyte" på stedet. Bildene er ikke redigert på noen måte, så de to "sirklene" kan nok fjernes med rett program.

 

Utrolig nok så var ikke Fru Svane redd kamera en gang :) tok endel bilder av svanen

 

frode

post-101581-1274563771,6418_thumb.jpg

Endret av molland
Lenke til kommentar

Takker for svar :)

 

Bildene ble slik pga jeg måtte "skyte" på stedet. Bildene er ikke redigert på noen måte, så de to "sirklene" kan nok fjernes med rett program.

 

Utrolig nok så var ikke Fru Svane redd kamera en gang :) tok endel bilder av svanen

 

frode

Flott bilde, men jeg ville hatt større fysisk blender (mindre aperture verdi) og kompansert med høyere lukkertid. Tror det hadde gjort seg med mindre dybdeskarphet.

Lenke til kommentar

Ser av EXIF informasjonen i bildet at du var der midt på dagen, er ofte da lyset er "minst" interessant. Mitt tips er å kanskje gå der litt senere (eller tidligere) når solen står lavere, mye finere lys. Pussig nok har jeg et bilde av en svane fra samme plass, tatt tidligere i år, håper det kan være til inspirasjon :)

 

post-65834-1274627599,6141_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...