Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fri til dama


Gjest guest

Anbefalte innlegg

Gjest guest

Hei

 

Lurere på hva slags meninger dere har rundt angående å fri til dama.

Hvor lenge synes dere man bør ha vært i lag før man gjør det?

Er det noen "regler" på dette? Eller er det bare å gjøre det om man føler at man er klar for det?

 

Min situasjon er slik at jeg og dama ble i lag for et og et halvt år siden nå. Har bodd i lag i så si et år, men flytter fra hverandre nå til sommeren pga tjene opp litt penger. Bo hjemme hos foreldrene våre på hver sin side av landet, så det kan jo bli en liten utfordring det. Har noen små planer om å kanskje overraske henne med å fri til hun når jeg kommer ned på besøk en tur i sommer, men så lurer jeg på om det kanskje er litt for tidlig ennå?

 

Ellers så har jeg det bare det så utrolig bra når jeg er med hun. Elsker henne mer og mer for hver dag som går. :love:

 

Takker for kommentarer og innspill på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er én ting at du elsker henne, og at du føler deg klar. Men tenk på henne, og om hun vil føle usikkerhet eller lignende. Selv om hun elsker deg og føler hun vil dele livet sitt med deg, er det ikke sikkert at hun er klar til å gi et så viktig svar, og det kan bli kjedelig for dere begge om hun sier nei, selv om forholdet ikke er over eller noe av den grunn.

 

Jeg er tenåring og har ikke særlig mye erfaring med lange og seriøse forhold av samme art som det du er inne i nå. Men jeg synes at du skal fri om det føles riktig :D Greit nok at man ikke skal fri for tidlig, men etter 1,5 år vil jeg påstå at det er lov.

Lenke til kommentar
Gjest guest

Takker for svar :)

Kunne vel kanskje ha skrevet dette i første innlegget. Men glemte visst å ta det med. (Begynner å bli trøtt nå)

 

Jeg har pratet med hun om hvordan hun ville reagert om jeg hadde fridd til henne. Dette var vel for 3 - 4 måneder siden. Hun virket litt positiv til det, sa at hun mest sikkert hadde svart ja, men sa at jeg iallefall burde vente til sommeren med å gjøre det.

Har forsåvidt også vært å sett på forlovelses ringer. Hun har sagt hvordan hun liker ringene osv. og har testet ringstørrelese også. Hun har å fortalt hvordan hun sånn ca vil blir fridd til.

Er dette noe tegn på at hun er klar til å bli fridd til? Eller liker hun bare å leke med tanken på å bli fridd til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...