Gå til innhold

Beste film/spill-godteri ?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Oppskrift:

Cola/Red Bull

Valgfri snus

Natur Chips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskrift:

Cola/Red Bull

Valgfri snus

Natur Chips

Støttes fullt ut! Cola, snus og valgfri chips så har du den pefekte oppskriften til en filmkveld eller spillekveld!

Skrevet

Når jeg ser film kjører jeg som oftest den klassiske popcorn + brus kombinasjonen. Kan også knaske i meg flere poser med Rustne spikere eller Pulverpadder.

Hvis det er hardcore gaming i natten så er en eller annen form for energidrikk et must. (Red Bull, Burn, Battery etc.) Smågodt er også noe å slenge med.

Skrevet

Godteri innkjøpt, og jeg sov jo seffølgelig litt for lenge til at butikkene rakk og selge meg noe. 2x1.5L cola flasker, godteripose kjøpt på narvesen + pringles mine foreldre skaffet :)

Skrevet (endret)

Til en spill/film natt, bruker jeg en potetgullpose, en 200G melkesjokolade og en liten pose med smågodt, en klassikker og funker alltid.

Jeg pleier selv ikke å ha brus til, men drar til Sverige og kjøper noen brett med Redbull, Monster energy drink osv. ja - energidrikker da xD

favoritten er Redbull, Monster og Battery, ikke burn - for syntes alt det andre smaker mer orginalt enn burn ;)

Endret av jaricho
Skrevet

Syntes Monster fra Sverige er best pga den har et stoff i seg som gjør at blodet transporteres fortere i kroppen, dette stoffet er ikke i Monster'n i Norge :/

Jeg har alltid minst et brett med Monster og Redbull stående, dette går penga mine til, + spill til pc, ps3 og duppeditter.

Skrevet

Huff, kjøper bare et brett en gang iblant jeg, kun i sverige sefølgelig. Har funnet ut litt: Kjøper MASSE godteri, litt tilfeldig, og en del av alt jeg liker. Så, tar jeg å finner ut hvilken jeg har mest lyst på akkuratt nå, og spiser den :) Repeat if taste lost.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Smågodt

Sjokolade

Smash

Potetgull

Det er det snopet jeg liker best. Passer til alle anledninger. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...