Gå til innhold

Beste film/spill-godteri ?


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser film kjører jeg som oftest den klassiske popcorn + brus kombinasjonen. Kan også knaske i meg flere poser med Rustne spikere eller Pulverpadder.

 

Hvis det er hardcore gaming i natten så er en eller annen form for energidrikk et must. (Red Bull, Burn, Battery etc.) Smågodt er også noe å slenge med.

Lenke til kommentar

Til en spill/film natt, bruker jeg en potetgullpose, en 200G melkesjokolade og en liten pose med smågodt, en klassikker og funker alltid.

Jeg pleier selv ikke å ha brus til, men drar til Sverige og kjøper noen brett med Redbull, Monster energy drink osv. ja - energidrikker da xD

favoritten er Redbull, Monster og Battery, ikke burn - for syntes alt det andre smaker mer orginalt enn burn ;)

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

Syntes Monster fra Sverige er best pga den har et stoff i seg som gjør at blodet transporteres fortere i kroppen, dette stoffet er ikke i Monster'n i Norge :/

Jeg har alltid minst et brett med Monster og Redbull stående, dette går penga mine til, + spill til pc, ps3 og duppeditter.

Lenke til kommentar

Huff, kjøper bare et brett en gang iblant jeg, kun i sverige sefølgelig. Har funnet ut litt: Kjøper MASSE godteri, litt tilfeldig, og en del av alt jeg liker. Så, tar jeg å finner ut hvilken jeg har mest lyst på akkuratt nå, og spiser den :) Repeat if taste lost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...