Gå til innhold

Hva er favoritt metallåten din for tiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Covenant - Bullet

 

Vel... det er electro metal. Så egentlig ikke metall, men samme det.. :p Liker mye annet metall også da. Det er ikke det Norske bandet btw. Ikke The Kovenant.

 

"Seigmen - Hjernen er alene" er jo en klassiker, er ikke helt sikker på om det er metall heller men... Lol, er bra uansett.

 

Btw. liker vanligvis ikke så veldig godt meningsløst tung musikk, men det er behagelig å høre på, innimellom.

 

Men, hørt noe på Terra Polaris? En fyr jeg kjenner spiller i det bandet, er faktisk "ganske" bra/awesome.

Lenke til kommentar

Glemte av en alltime klassiker, Satyricon med Mother North. Se om du får tak i videoen. Blodharry og elendig laget, men ganske stilig. Det er 2 versjoner der ute, en med bare sangen, og en litt extended versjon. Let etter den litt utvidede. Den skal være på godt over 7 min, mens den korte er på drøye 6. Får du ikke tar i videoen, gå for sangen.

Lenke til kommentar
Glemte av en alltime klassiker, Satyricon med Mother North. Se om du får tak i videoen. Blodharry og elendig laget, men ganske stilig. Det er 2 versjoner der ute, en med bare sangen, og en litt extended versjon. Let etter den litt utvidede. Den skal være på godt over 7 min, mens den korte er på drøye 6. Får du ikke tar i videoen, gå for sangen.

Ah.. den videoen har jeg ikke sett siden VGS gitt:) og det er jo en 6 år siden nå:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...