Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

omg, du har seriøst vært uheldig Shoma :cry:

Skal jeg ta noen bilder in-game mens jeg spiller? ( bryter jeg noen regler da forresten? )

Tror det er en "NDA" i alle betaer fra EA. Men dette godtok du jo når du fikk betakoden? :tease:

Skrevet

har det ikke på steam, måtte velge noe annet siden du må ha bc2 på steam for og få samme tilbudet der.

Men kan man legge til slik som i bc2 her? friendsliste...må få sjekket det så vi kan legge folket her på lista.

Ser kule muligheter når man sammarbeider her:)

Siden man kan velge mellom offansiv eller deffansiv når man oppnår "killstreak" :love:

Spillet passer perfekt for meg ihvertfall har jeg funnet ut :thumbup:

Skrevet

Tror dette spillet kommer til å bli rått i hardcore. Syns de tåler akkurat bittelitt for mye i normal, pluss at det blir sikkert litt mer recoil og skade av eksplosjoner :D (Håper jeg!) Noen andre som er forelsket i M4en? :love:

Skrevet (endret)

Det som iriterer meg er at jeg ikke har fått M24 , må den åpnes eller skal man få den fra starten av :hmm:

Andi: Liker alle klassene og de som tror snipere her får oppføre seg som i Bc2 tar feil. ene mappet er vansklig og sitte lenge på samme plass...man må konstant flytte på seg.

Hvis man ikke er heldig og bli oversett, men prøvde det 3 ganger og ble knivet begge gangene.

Var for og teste altså, jeg liker og være støtte for de andre:)

Endret av Amanita Muscaria
Skrevet (endret)

Var borte litt.. Falt en Tier 1 edderkopp ved tastaturet mitt, så måtte kalle på forsterkninger for å ta den ut...

Sniper: GW er sykt heftig forresten!

Endret av Kakeshoma
Skrevet (endret)

Konkulf: Nooki :thumbup:

Shoma: Ja, er totalt enig.

Og prisen er lav, så det blir et kjøp.

Så multiplayer "trailer" på youtube og ser ut som et morsomt mp-spill.

Må se og få opp 4-way kortet så jeg kan bli ferdig med pcen min :!:

Edit: Sikkelig noob-spørsmål..hvordan adder jeg et non-steam spill på steam? :blush:

Endret av Amanita Muscaria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...