Mr.Anki Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Hei, Har en Derbi x-race som ikke vil dra sikkerlig lengre. Spesielt når den har stått i ro når det er litt kaldt i været må jeg ruse motoren en del før den i det hele tatt skal gå. Noen som har en enkel forklaring på dette? Prøvde å skru av lyddemperen på eksosanlegget og da ble den kvassere og dro bedre etter det jeg merket. Kan det være at lyddemperen har sotet igjen og gjør slik at den ikke slipper ut eksosen optimalt? Andre tips mottas med stor takk Mr.Anki
Mechablast Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Nå har ikke jeg noen erfaring med denne typen, men en moped jeg hadde gikk bedre etter at jeg brente ren eksosen (brukte skjærebrenner synes jeg å huske ) , så ja, er den tett så går den dårlig.
Mr.Anki Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Skrevet 19. mai 2010 Har hørt at folk brenner potten ja, men inni lyddemperen er det noe slags bomull. Er det mulig å få ut dette? Denne eksospakningen var veldig dårlig, kan dette ha noe innvirkning på at mopeden går dårlig? Den var veldig tynn og rusten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå