Gå til innhold

True Silence - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende jeg skaffer meg et av Fractals Anti Vibration/Noise kit's for å få bort det meste av lyd. Men noen store mods blir det værtfall ikke.

Skrevet

Jeg liker stillegående datamaskiner, så dette blir et prosjekt å følge med på ;)

Gleder meg veldig til å se resultatet iom. at jeg har tenkt på å gjøre min egen data mer stillegående.

Skrevet (endret)

Hva mener dere ser best ut: med eller uten vifter over HDD bay'en? Mulig jeg også skal lakke Noctua viftene til CPU kjøleren sånn at alle viftene blir svarte og hvite.

post-214716-1274548424,9498_thumb.jpg

Endret av marc1
Skrevet

Mulig jeg også skal lakke Noctua viftene til CPU kjøleren sånn at alle viftene blir svarte og hvite.

Gjør det! Jeg vil se bilder av hele prosessen! new_woot.gif

Skrevet

Ganske sikkert at det blir lakking av Noctua viftene :) Får bare ta meg litt god tid så jeg ikke gjør noe skade på viftene. Har forresten også bestilt et PowerColor 5870 med "custom" kjøler.

Skrevet

Update 3#

Pakken fra Fractal Design ble sendt igår, forhåpentligvis er den her iløpet av uka så da blir det litt mer fart på update'ene :D Skal også lakke et par Noctua vifter + det blir nok sleeving av den nye PSU'en

Sleeving av PSU :wee:

Gleder meg til de neste oppdateringene! new_woot.gif

Skrevet (endret)

Må bare skaffe meg et slikt ett først, om det ikke er noen som har andre smarte måter å gjøre det på:)

Til molex-kontakter(hann) kan du bruke bakdelen på et refill til kulepenn (enden på det tynneste røret)

bic_cristal_ballpoint_pent.jpg

Men jeg regner med at du ikke trenger å sleeve noe som har hann-molex nå, så da får du heller bruke en binders...

Noen tilfeldige bilder jeg fant på nettet...

54856568st6.png

07.jpg

Om du ikke allerede har sett det, ta en titt her ;)

Endret av Meh.
Skrevet (endret)

Her er noen tilfeldige ilder jeg fant på nettet (kunne ikke dy meg):

ilder.jpg

Ja, jeg leser til eksamen, og min humor her nådd et nytt lavpunkt :new_woot:

Endret av Marius5051
Skrevet

Har aldri sleevet før så vet ikke helt hvor mye jeg bør kjøpe :hmm: ? Burde det holde med et par slike, planlegger å sleeve hver kabel/pin. Mulig jeg tar 2 og 2 om det blir altfor dyrt å sleeve hver eneste en.

Skrevet

Sleeving og slikt er bestilt, skal nok også bestille en pakke med noe lyddempings materiale.

Forslag til andre mods?

• 2 uker senere...
Skrevet

Skulle gjerne lagt opp bedre bilder selv :p Ble bare sånn siden jeg ikke har noe annet enn mobilkamera akkurat nå.

Skrevet (endret)

Takker for hyggelige kommentarer :D

Planen er å bytte ut det blå LED lyset til på-knappen med et hvitt et, kanskje plasere et par LEDs rundt i kabinettet også. Det blir også single sleeving av hele PSUen, enten bare hvit sleeving eller blanding av svart og hvit. Synes også de hvite grillene i KongKake's Black 'n' White ble veldig bra, så kanskje det er noe å gjøre også.

Pakken fra Fractal skal komme på døren til mandag så følg med :p !

Endret av marc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...