Skogsfrosk Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hei Vet ikke om det hjelper men jeg har oppsumert alle aktuelle oppgaver til norsk eksamen 2010 i en fil. Bare hyggelig. Aktuelle Oppgaver.doc Endret 19. mai 2010 av Lofens
Runar Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Alle aktuelle oppgaver i forbindelse med hva? Det hadde vært veldig fint om du oppdaterte innlegget ditt, i tillegg til emnetittelen, med hva oppgavene faktisk gjelder.
Skogsfrosk Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Skrevet 19. mai 2010 Alle aktuelle oppgaver i forbindelse med hva? Det hadde vært veldig fint om du oppdaterte innlegget ditt, i tillegg til emnetittelen, med hva oppgavene faktisk gjelder. Har postet feil?, hvordan sletet?
Runar Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Hvis du har postet i feil del av forumet og vil ha tråden flyttet, er det bare å si ifra så gjør jeg det for deg! Hvis du derimot vil ha tråden slettet uansett, kan jeg nok ikke hjelpe deg, da vi ikke sletter tråder her på diskusjon.no.
Skogsfrosk Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Skrevet 19. mai 2010 Ok, har egentli postet feil, men nå har jeg laget en ny post på rett sted. Men siden denne ikke kan slettes så får den bare være her
Runar Skrevet 19. mai 2010 Skrevet 19. mai 2010 Slikt kan skje den beste! Hvis du i fremtiden gjør lignende feil, er det bare å trykke på Rapportér-knappen så vil tråden/innlegget enten bli flyttet eller stengt. Jeg har gjort dette for deg nå, så denne tråden vil snart bli stengt. Ha en fortsatt fin dag!
Anbefalte innlegg