Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2010 - 10'ende trinn (AVSLUTTET)


  

77 stemmer

  1. 1. Hvilken langsvarsoppgave valgte du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert førstepost med passord og itpro sin artikkel-guide :)

 

Jeg er nok enig med dere to at det kanskje blir artikkelskriving. Det er faktisk lov å ha med endeløse sider med notater på vanlig ark? går det an på minnepenn også?

 

If so, så kan man da bare ta med engelske guider som tilsier hvordan man skriver artikler o.l.

Lenke til kommentar

Har oppdatert førstepost med passord og itpro sin artikkel-guide :)

 

Jeg er nok enig med dere to at det kanskje blir artikkelskriving. Det er faktisk lov å ha med endeløse sider med notater på vanlig ark? går det an på minnepenn også?

 

If so, så kan man da bare ta med engelske guider som tilsier hvordan man skriver artikler o.l.

 

Det er lov å ha med minnepinne.

Bedre det enn å skrive ut masse piss, som det ikke er sikkert du får bruk for:P

Lenke til kommentar

Har oppdatert førstepost med passord og itpro sin artikkel-guide :)

 

Jeg er nok enig med dere to at det kanskje blir artikkelskriving. Det er faktisk lov å ha med endeløse sider med notater på vanlig ark? går det an på minnepenn også?

 

If so, så kan man da bare ta med engelske guider som tilsier hvordan man skriver artikler o.l.

 

Det er lov å ha med minnepinne.

Bedre det enn å skrive ut masse piss, som det ikke er sikkert du får bruk for:P

 

jeg tar fem

Lenke til kommentar

Har oppdatert førstepost med passord og itpro sin artikkel-guide :)

 

Jeg er nok enig med dere to at det kanskje blir artikkelskriving. Det er faktisk lov å ha med endeløse sider med notater på vanlig ark? går det an på minnepenn også?

 

If so, så kan man da bare ta med engelske guider som tilsier hvordan man skriver artikler o.l.

 

Det er lov å ha med minnepinne.

Bedre det enn å skrive ut masse piss, som det ikke er sikkert du får bruk for:P

 

 

Sikker? Vi fikk ikke det...

jeg tar fem

Lenke til kommentar

Hva synes dere om årets tema? Jeg er lite fornøyd med det. Liker når det er mer åpent, som forrige års tema "Believe it or not". Dette blir altfor lukket og tilfeldig i min mening; Focus on street life, focus on changing me og focus on boxing. Ser ikke noen sammenheng.. Selv skal jeg snart komme i gang med å lese heftene vi har fått utdelt, så tenker jeg på å øve litt på sjanger og grammatikk.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om årets tema? Jeg er lite fornøyd med det. Liker når det er mer åpent, som forrige års tema "Believe it or not". Dette blir altfor lukket og tilfeldig i min mening; Focus on street life, focus on changing me og focus on boxing. Ser ikke noen sammenheng.. Selv skal jeg snart komme i gang med å lese heftene vi har fått utdelt, så tenker jeg på å øve litt på sjanger og grammatikk.

 

Ikke for å håne folk som har en annen politisk tankegang enn meg, men jeg syns heftet virker som politisk korrekt MØL etter å ha lest gjennom det. Liker det ikke, men må bare få øvet gjennom det :)

 

Forøvrig enig med deg at det virker lukket. Lite åpent stoff.

Lenke til kommentar

Vi fikk klar beskjed om at vi ikke fikk lov til å ha med minnepenn. Det var visst kommunen som hadde bestemt det. Kan en kommune bare gjøre det? Trodde det var utdanningsdirektoratet som bestemte alt som skulle være lov og ikke på eksamen o.l, jeg? :ermm:

 

Ellers var temaet helt utrolig dårlig. Jeg pleier alltid å i alle fall ha noen tanker rundt temaet til tentamener og slikt, men denne gangen er jeg helt blank.

Lenke til kommentar

Enig med at temaet var mindre bra i år. Men skal vi ikke heller prøve å kvalifisere noen spørsmål som kan eventuelt komme?

 

Del A:

Hvilke forberedelser gjorde du på ferberedelsesdagen?

 

 

 

Denne er nesten sikker, men noen forslag på flere? Litt "brainstorming";) Har tidligere på tentamen tippet korrekte oppgaver, men dette temaet er litt vrient.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...