D02 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 hei. har et spørsmål angående det med å legge inn bilder på sanger. hva skjer hvis jeg legger inn to bilder. det er jo bare det ene bilde som ses? (hvis du høyreklikker på en sang -> vis info -> bilder) takker fr hjepen
Runar Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 hei. har et spørsmål angående det med å legge inn bilder på sanger. hva skjer hvis jeg legger inn to bilder. det er jo bare det ene bilde som ses? (hvis du høyreklikker på en sang -> vis info -> bilder) Jeg antar det er albumart i iTunes det er snakk om? Her kan du kun legge inn ett bilde av gangen.
D02 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Skrevet 16. mai 2010 hei. har et spørsmål angående det med å legge inn bilder på sanger. hva skjer hvis jeg legger inn to bilder. det er jo bare det ene bilde som ses? (hvis du høyreklikker på en sang -> vis info -> bilder) Jeg antar det er albumart i iTunes det er snakk om? Her kan du kun legge inn ett bilde av gangen. Nei. Jeg kan legge til flere, men da syns ikke de andre, bare det f
Runar Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Nei. Jeg kan legge til flere, men da syns ikke de andre, bare det f Korrekt, jeg fant ut av det nå. Hvis en sang har mer enn et bilde, kan du bytte mellom disse ved å trykke på pilene som dukker opp over albumbildet: Merk at kun det første bilde vil bli overført til iPhonen/iPoden din.
Runar Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Noen som liker Hannah Montana her ja! (Innleggene i denne tråden har blitt splittet ut fra iPhone 3G og 3GS-tråden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå