Gå til innhold

Facebook spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er admin på en side som bandet mitt har på Facebook. Det jeg lurer på er, når jeg er logget inn på min profil å vil f.eks skrive på veggen til bandet, så blir jeg "bandet" når jeg skriver på veggen og ikke min egen profil. Regner med dette henger sammen med at jeg er admin på siden.

Er det noen innstilling en plass som gjør at når jeg skriver på veggen til band-siden så viser det at det er jeg som person som har skrevet dette og ikke "band navnet"?

 

Håper formuleringen var noe lunde forståelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg er admin på en side som bandet mitt har på Facebook. Det jeg lurer på er, når jeg er logget inn på min profil å vil f.eks skrive på veggen til bandet, så blir jeg "bandet" når jeg skriver på veggen og ikke min egen profil. Regner med dette henger sammen med at jeg er admin på siden.

Er det noen innstilling en plass som gjør at når jeg skriver på veggen til band-siden så viser det at det er jeg som person som har skrevet dette og ikke "band navnet"?

 

Håper formuleringen var noe lunde forståelig.

 

Jeg skjønner hva du mener, om dere hare en vanlig side og ikke en profil så kan du trykke på "bare andre" helt bortenfor bandet ditt sitt navn og navnet + tilhengere. Da skal det komme det du skriver med ditt navn. Men det vil fortsatt ikke være profilert/komme fremst på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...