Gå til innhold

spesielle fyrstikker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god del hoteller og restauranter har egne fyrstikkesker med reklame på.

 

Når jeg tenker meg om så ser jeg ikke dette så ofte lenger, iallefall ikke i Norge. Mulig det er fordi røyking ikke er så politisk korrekt lenger. Eller så er det fordi jeg har sluttet å røyke og ikke spør etter fyrstikker...

 

Uansett, spør etter fyrstikker på alle hoteller og restauranter du går forbi, så er det ikke umulig at du får tidoblet samlingen din med litt innsats.

 

 

Lenke til kommentar

Har du venner, bekjente, slektninger som skal reise i inn- og utland, så gi de et hint om at du samler på fyrstikker. Evt be de litt mer direkte om de kan ta med fyrstikker til deg fra ulike steder de skal besøke. Siden fyrstikker er noe som er gratis eller koster nesten ingenting, og tar veldig liten plass i baggasjen, blir det ikke store bryderiet for folk.

 

Hvis det er noen spesialbutikker for røykog sigarer der du bor, kan du spør om de har noen spesielle fyrstikker, og be om tips til hvordan du kan få tak i flere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En svært innflytelsesrik familie i USA, eller en konserhall. (sikkert sistnevnte TheMartine siktet til).

Er ikke lengre enn et google søk unna...

Hei, man kan ikke skrive "google søk" på norsk, det vil si man kan skrive det, men man slipper ikke unna med det. Det heter "googlesøk", eller til nød, for de ordblinde: "google-søk".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...