Gå til innhold

Trenger nytt skjermkort, max 2000,-


Anbefalte innlegg

Jeg har nå en 8800gtx og føler at den er ute av dato, den bråker og har høy temperatur og yter ikke så bra, så jeg har gjort masse research på nettet, men klarer ikke å bestemme meg for hvilket skjermkort jeg skal kjøpe. Så da trenger jeg hjelp fra dere :) prisen skal være max 2000,-

 

Specs:

Windows 7 ultimate

AMD athlon™ II x4 620 Proccessor 2620 MHz

4(3 i bruk) GB Ram

Nvidia GeForce 8800 GTX

Advance ATX 480w

Endret av megadust
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Interesser: Større spill ekspert enn meg finnes ikke! ;D

Maskinvare (PC): En ASUS.........

 

Heheh, litt vanskelig å vite hvilket skjermkort du trenger når vi ikke vet resten av specsene til PCen. Har selv et HD 5770 kort og det holder seg greit på alle spill. Alt fra ATIs HD 5***-serie har DX11 support, lite varme og lavt strømforbruk.

Lenke til kommentar
Interesser: Større spill ekspert enn meg finnes ikke! ;D

Maskinvare (PC): En ASUS.........

 

Heheh, litt vanskelig å vite hvilket skjermkort du trenger når vi ikke vet resten av specsene til PCen. Har selv et HD 5770 kort og det holder seg greit på alle spill. Alt fra ATIs HD 5***-serie har DX11 support, lite varme og lavt strømforbruk.

LOL, hadde akkuat forandra på det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

ATI Radeon 5830 På tilbud nå, og er et veldig bra kort for prisen.

 

Hvis du er villig til å gå litt over budsjettet så er ATI Radeon 5850 å anbefale :)

Nå begynner faktisk 5830-prisen å ligne på noe iallefall, har våre for dyr i forhold til 5850 og 5770.

 

Men for alt i verden pr. dags dato på ikke for høy oppløsning skal 5770 og 5830 være nok for de fleste spill.

Lenke til kommentar

ATI Radeon 5830 På tilbud nå, og er et veldig bra kort for prisen.

 

Hvis du er villig til å gå litt over budsjettet så er ATI Radeon 5850 å anbefale :)

Nå begynner faktisk 5830-prisen å ligne på noe iallefall, har våre for dyr i forhold til 5850 og 5770.

 

Men for alt i verden pr. dags dato på ikke for høy oppløsning skal 5770 og 5830 være nok for de fleste spill.

Har et poeng der, eneste grunnen til at jeg linket det var på grunn av prisen. Men ville helt klart ikke betalt 2 000,- for 5830 når du kan få et 5850 for litt mer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...